Visa a Albert nabídnou bonus zákazníkům platícím kartou
31.5.2017 | Iva Korgerová, zpráva Visa | |
Visa ve spolupráci s obchodní sítí Albert v rámci kampaně, která poběží v červnu, nabídne klientům 50 Kč na další nákup, pokud v řetězci utratí minimálně 500 Kč. Cílem je motivovat zákazníky k tomu, aby co nejvíce využívali platební karty. Po podobné kampani vloni stoupl počet klientů platících kartou o 10 %.
Řetězec supermarketů a hypermarketů Albert a společnost Visa nabídnou v červnu zákazníkům bonus za použití plateních karet. Loňská kampaň společnosti Visa a řetězce Albert navýšila počet karetních transakcí o 10 %. Nová kampaň odstartuje 31. května a poběží až do 27. června. Každý zákazník, který zaplatí kartou Visa za nákup v minimální výši 500 Kč v některém ze supermarketů nebo hypermarketů Albert, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup. Stejná kampaň vloni zvýšila počet zákazníků platících kartou o 10 % Loňská kampaň společností Visa a obchodního řetězce Albert potvrdila, že platba kartou patří mezi oblíbenou a rozšířenou formu placení mezi českými zákazníky a obchodníky. V rámci loňské kampaně téměř 200 000 zákazníků, kteří zaplatili za nákup kartou Visa, bylo odměněno benefity v celkové hodnotě 8 milionů korun. Počet karetních transakcí se tak zvýšil o 10 % v porovnání s údaji z roku 2015. Díky partnerství řetězce Albert a Visa se zvýšily objemy i počty transakcí. Vůbec poprvé se na základě kampaně rozhodlo zaplatit kartou v prodejnách Albert 46 000 zákazníků. reklama
|
„Společnou kampaní chceme odměnit zákazníky prodejen Albert za to, že platí kartou i za běžné každodenní nákupy. Zároveň chceme představit všechny výhody bezhotovostního placení i těm zákazníkům, kteří kartu zatím zcela běžně nepoužívají. Věříme, že pro ně platba kartou začne být plně komfortní, jakmile zjistí, že je pohodlná, jednoduchá, rychlá a zcela bezpečná,“ řekl Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko. Češi pomalu zapomínají na hotovostní platby Za rok 2016 provedli Češi v supermarketech s kartami Visa 127 milionů transakcí v hodnotě přes 57 miliard korun, tedy o 3,5 % více než v roce 2015. „Je to jasný trend a ukazatel, jakým směrem se budou spotřebitelé v budoucnu ubírat. Místo mincí a bankovek budou Češi čím dál častěji využívat svou platební kartu, samozřejmě bezkontaktní. Dřívější obavy zákazníků z možného zneužití karet postupně mizí, protože zkušenost těch, kteří kartu již nyní při nákupu používají, je pozitivní. Vědí, že bezpečnost, pohodlnost a jednoduchost placení kartou nejsou jen prázdná slova, ale že se staly běžnou realitou,“ říká Marcel Gajdoš.
všechny články | |
Dále v rubrice
Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti
Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...
|
Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb
Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...
|
Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?
Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...
|
Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?
UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|