Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Kuriozní hlášení klientů pojišťovnám mohou být úsměvná. Zde je několik příkladů

20.12.2016  |  aktualizováno 22.12.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Slavia pojišťovny
  
  


Slavia pojišťovna - kuriozní případyPřinášíme vám úsměvná hlášení, která si vyslechli pracovníci Slavia pojišťovny. Figuruje mezi nimi i nabourané letadlo, utopený dort, domněle ukradené auto, které ale bylo jen jinde zaparkované, a pes, který leknutím sežral míček. Úsměv vyvolají i staré archivy pojišťoven, kde najdeme například pojištění věna.


Pojišťovny se často setkávají s neštěstím lidí, kteří se dostali do nelehké situace. Přesto existují chvíle, kdy se i pojišťovák zasměje. „Pokud pracujete léta v pojišťovně, už vás moc věcí nepřekvapí. Za tu dobu vyslechnete stovky příběhů, které většinou nemívají šťastný konec. Mnohé se pravidelně opakují, přesto se čas od času objeví případ, který dokáže udivit, dojmout nebo pobavit,“ říká Veronika Římalová, manažerka centra péče o klienty Slavia pojišťovny.

reklama

ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce



Mnoho pojistných událostí vzniká při každodenních činnostech, které provádíme zcela běžně, a na první pohled se zdá, že se při nich nemůže nic stát. Ale občas zasáhne náhoda nebo souhra okolností a vše je jinak. Navíc lidé nejsou stroje, proto je přirozené, že dělají chyby, jsou nepozorní, zapomínají nebo se mýlí ve svých úsudcích.

Žebříček životního pojištění

Podívejte se na výběr z hlášení, která zaznamenali pracovníci Slavia pojišťovny.

Nabourané letadlo a další motoristické nepříjemnosti



Slavia pojišťovna zaznamenala případ, kdy řidič automobilu při couvání přehlédl letadlo a naboural do něj. Zasáhl vrtuli, která se ještě točila, takže vznikla značná škoda jak na vozidle, tak na letadle.

Pojišťovna řešila také škodu, kdy do Labe sjel automobil, který nebyl dostatečně zajištěn. Společně s ním ve vodě skončil také mobilní telefon, notebook a dort pro manželku majitele vozu.

Přehled autopojištění najdete zde

Z dalších hlášení řidičů



„Za prasklé čelní sklo nejspíš může něco mezi nebem a zemí.“
„Byla jsem si jistá, že mi auto někdo ukradl. Až za dva dny se zjistilo, že jsem ho zaparkovala na jiném místě, než jsem se domnívala.“
„Když jsme zaznamenali kroupy, začali jsme auto zakrývat dekami a povlečením, ale už bylo pozdě a důlky všude.“
„Máte po ruce zelenou kartu? Ne, proč? My karty nehrajeme.“
„Z lesa vyletělo stádo kančáků, byl jsem rád, že jsem se srazil jen s jedním z nich.“  

Slavia pojišťovna
Autor: Slavia pojišťovna

Domácnost



„Děti vypustily sousedovic papoušky s dobrým úmyslem dát jim svobodu. Některé se následně podařilo odchytit. Proto nás uvedená výše škody velice překvapila.“
„Telefon mi z kapsy vypadl přímo do wc v momentě kdy jsem se z něj zvedal.“
„Založila jsem omáčku a odběhla do obchodu pro koření. Cestou jsem potkala švagrovou, která mi nabídla zeleninu ze zahrady. Zašly jsme pro ni a na vaření jsem si vzpomněla, až když mi volali sousedé, že se z našeho bytu kouří.“   

Přehled neživotního pojištění najdete zde

Zvířata



„Myslím, že bazén nám zničila a vypustila svým kousnutím kuna, případně jiné podobné zvíře.“
„Můj pes ukradl jinému psovi gumový míček, pes po mém psu vyjel a ten leknutím míček sežral. Jeli jsme na veterinární stanici a snažili se vyvolat zvracení, ale bez úspěchu. Náš pes musel být operován a míček se podařilo vyjmout - byl zcela neporušený."
„Na kraji lesa se objevilo zvláštní zvíře, což upoutalo mou pozornost, a já jsem sjel ze silnice.“    

Z historie



Pracovníci Slavia pojišťovny zapátrali i ve starých v archivech pojišťovny a našli zde materiály, které jsou dnes úsměvné.

Na začátku 20. století bylo v nabídce například pojištění věna nebo pojištění proti dešti, určené pořadatelům venkovních kulturních akcí. Předchůdcem dnešního povinného ručení bylo pojištění řidičů a závozníků z povolání. A zajímavě dnes zní také pojištění sedadel, což bylo de facto pojištění spolucestujících ve voze.

Perličky od pojišťovny Aegon



„Při krmení slepic jsem se pokusil odrazit útok kohouta odkopnutím, pták se však ukázal být tvrdším, než jsem předpokládal.“
„Při přípitku „maršal Malinovskij“ jsem na sebe rozlil hořící alkohol a způsobil si popáleniny druhého stupně.“
„Seděla jsem na zahradě, přišel ke mně cizí kocour a kousl mě do ukazováčku na pravé ruce.“
„Po příchodu na WC jsem upadl a poranil si hlavu o podlahu toalet. K úrazu došlo při cestě za účelem vyprázdnění.“
„Při nahlášené rekonstrukci se řemeslník omylem proboural zdí k sousedovi. Ten po pár minutách mlátil na mé dveře a po otevření mně napadl škrcením a ležel mi na zádech.“
„Šla jsem kamarádovi nakrmit hodného vietnamského kance, který zvedl hlavu, přiskočil a ostrým kančím zubem mi roztrhl ruku.“

Příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny v roce 2016

 

Co všechno potkalo klienty ERV Evropské pojišťovny - tentokrát jde o situace, kdy šlo opravdu téměř o život, ale dopadly dobře, a to i díky pojištění:
  • 32letému cyklistovi vběhl při vyjížďce na Korsice před kolo zajíc, klient si při pádu zlomil klíční kost a musel být na místě operován
  • muž při cestách po USA natáčel těžko přístupnou krajinu dronem, jenže se víc věnoval dronu než tomu, kam šlape, a spadl do skalní průrvy a utrpěl zlomeniny obou nohou a pánve; léčení vyšlo na více než 1,5 mil. Kč
  • studentka při focení selfie tyčí u BigBenu udeřila omylem japonskou turistku do tváře a vyrazila jí dva přední zuby; z pojištění odpovědnosti pojišťovna vyplatila přes 90 tisíc korun
  • řidiče nákladního auta udeřily ve Francii do hlavy dveře jeho kamionu, které se nečekaně otevřely vinou poryvu větru, když stál u auta a vyřizoval pracovní formality; s těžkým otřesem mozku byl hospitalizován v nemocnici
  • 55letý klient nahlásil zranění oka a lícní kosti po té, co ho v Austrálii udeřil předními nohami klokan; zranění bylo vážné a hrozilo, že o oko přijde, což se nakonec naštěstí nestalo a klient byl po týdnu propuštěn z nemocnice
  • 27letý klient natáčel sebe a svou přítelkyni při chůzi na náměstí Bastily v Paříži, jenže zakopl, upadl na selfie-tyč a naštípl si žebro
  • muž při pracovní cestě v Mongolsku neodolal místní pohostinnosti a vypil sklenici jačího mléka, z čehož dostal silné zažívací potíže a musel být peřvezen na 3 dny do nemocnice
  • 7leté dítě se začalo dusit, když ztropilo rodičům hysterickou scénu kvůli tomu, že si nemůže odvézt z dovolené na Kanárských ostrovech domů místní kočku
 Na co ale ani nejlepší cestovní pojištění nestačí - zamítnuté požadavky:
  • klientka předkládala pojišťovně účty za lékařské ošetření v Egyptě od lékaře, který byl již 10 let po smrti, přitom tvrdila, že mu vše platila před měsícem osobně v hotovosti
  • klient nahlásil, že omylem vytopil hotelový pokoj při pracovní cestě do Španělska, ukázalo se ale, že se natolik opil, že usnul ve vaně a ta následně přetekla
  • 47letý klient žádal proplacení dne dovolené, kterou si nemohl užít, protože byl zatčen policií, když v Chicagu i přes opakované výzvy strážců zákona vnikal do bezprostředního okolí domu Baracka Obamy
  • 42letá klientka žádala proplacení „pilulky proti otěhotnění“ poté, co v Kamerunu zažila vášnivou noc s místním barmanem
  • muž středního věku žádal proplacení noclehu v hotelu a cesty lodí po té, co ho při plavání v Jadranu odnesl vítr a mořský proud na vedlejší ostrov
  • manželé žádali proplacení letenky, protože je celou dobu letu z Itálie rušilo kejhání husy, kterou s sebou vezla starší zena
  • muž pobývající na Ibize žádal proplacení léčení zraněného kotníku po pádu na ulici, ale ukázalo se, že ho taxi odváželo z party ve velmi rozjařeném stavu a v nemocnici mu pak zjistili velmi vysokou hladinu THC
  • rodina požadovala finanční náhradu za to, že je CK neinformovala, že se v moři v Chorvatsku vyskytují mořští ježci, kteří ztěžují vstup do moře


      
  


Související články:
S Generali jde nově chatovat přes Facebook messenger

Aktuality z pojišťoven: propojení Directu s čidly v domácnostech, UNIQA pojišťuje podle najetých kilometrů, výsledky AXA aplikace

Pojistné aktuality: jaké byly škody o dovolených, jak zazimovat chalupy, jak bránit požárům, co nabízí nové autopojištění?

Pojišťovny vydělávají na totální škodě

Aktuality z pojistného trhu: Benefit k pojištění invalidity, aplikace testující vaše řidičské schopnosti, pozor na zanedbané komíny

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

S Generali jde nově chatovat přes Facebook messenger

Generali Pojišťovna Generali nově zavádí chatování přes Facebook messenger. Chat na svých webových stránkách má pojišťovna již od roku 2015. Jako důvod volby chatu uvedla pojišťovna rychlost, anonymitu...

Aktuality z pojišťoven: propojení Directu s čidly v domácnostech, UNIQA pojišťuje podle najetých kilometrů, výsledky AXA aplikace

Pohybový senzor Direct pojišťovny Přinášíme vám aktuality z pojistného trhu. Direct pojišťovna představila na své makléřské konferenci v Brně, která se konala 3. října 2017, kromě aktuálních výsledků i nový koncept služeb založený...

Pojistné aktuality: jaké byly škody o dovolených, jak zazimovat chalupy, jak bránit požárům, co nabízí nové autopojištění?

Pojištění chalupy Přinášíme vám pravidelnou informaci o dění na pojistném trhu. ERGO pojišťovna vyhodnocovala právě ukončenou letní sezónu dovolených, přičemž zjistila, že škod na zdraví bylo podobně jako loni, ale přibylo...

Pojišťovny vydělávají na totální škodě

Havárie automobilu Totální škoda na nabouraném vozidle by měla znamenat, že pojišťovna vyplatí celou hodnotu vozu před havárií. Pojišťovny však často plnění krátí a neoprávněně vyplácí méně peněz. Pokud například...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


eKonto SMART
Chcete mít běžné bankovní služby zdarma?
Raiffeisenbank


Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 0,8 % ročně
Equa bank


ANO konto
Běžný účet zcela ZDARMA
ANO spořitelní družstvo


mHypotéka Light
Není nad výhodnou hypotéku!
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz