Obsluha retailových klientů Citibank byla převedena pod křídla Raiffeisenbank. Nyní přechod čeká na klienty Zuno
13.10.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Raiffeisenbank | |
Na začátku března letošního roku došlo k přechodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank. Bezprostředně poté byl zahájen samotný proces převodu klientských produktů, tj. kreditních karet, účtů, investičních produktů či úvěrů. V tento okamžik jsou již bývalí klienti české Citibank s kreditními kartami plně obsluhováni v systémech Raiffeisenbank, čímž byla završena další fáze akvizice.
Raiffeisenbank oznámila, že úspěšně převedla většinu produktů retailových klientů Citibank do svých vlastních systémů. K přesunu došlo u kreditních karet, běžných účtů, investičních produktů a úvěrů. „Převod klientů s kreditními kartami probíhal v šesti víkendových vlnách. Vše se podařilo uskutečnit dle plánu a jsme rádi, že nedošlo k žádnému nárůstu odchodovosti klientů,“ říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví a dodává: „Po celou dobu jsme s klienty aktivně komunikovali. Finální SMS zpráva přišla vždy v příslušnou neděli ráno a informovala klienta o tom, že konkrétně jeho karta již byla převedena do naší banky a že tedy již může pro své transakce používat kartu novou.“ Raiffeisenbank prý aktuálně dokončuje převod posledních klientů s účty a investicemi. „V tuto chvíli je již přes 90 % prostředků klientů převedeno a celkový objem aktiv pod správou převáděných klientů je dokonce vyšší, než byl k 1. březnu 2016. Tento vývoj předčil naše očekávání,“ uvádí Vladimír Kreidl. Veškeré informace týkající se akvizice retailové části české Citibank jsou klientům stále k dispozici na speciální internetové stránce na adrese www.rb.cz/prevod-citi. „Zkušenosti, které jsme v posledních letech získali, můžeme nyní zúročit při přípravě nabídky kompletních bankovních služeb pro klienty ZUNO BANK. Tu bychom jim chtěli představit v následujících měsících. Na nové klienty se velmi těšíme. Obě banky jsou součástí jedné skupiny a tak je jasné, že klientům přechod k nám maximálně zjednodušíme,“ doplňuje Vladimír Kreidl.
všechny články | |
Dále v rubrice
Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?
Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti
Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...
|
Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...
|
všechny články v rubrice
|