ČMSS se novou kampaní „Hledá se Liška“ zaměřuje na podporu úvěrů a stavebního spoření
19.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva ČMSS | |
„Hledá se Liška“ je nová marketingová kampaň Českomoravské stavební spořitelny, která je zaměřená na podporu úvěrů i stavebního spoření. V rámci kampaně začínají nejnižší sazby úvěrů na 1,9 % p.a. Kromě úvěrů spořitelna v kampani nabízí i roční výnos stavebního spoření 3,5 %, klienti mohou také získat výlety do westernového městečka.
Českomoravská stavební spořitelna připravila novou marketingovou kampaň „Hledá se Liška“ zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření. „V kampani chceme upozornit především na slevy na úvěrech, zároveň ale podporujeme i spořicí složku stavebního spoření,“ vysvětluje marketingová ředitelka Českomoravské stavební spořitelny Vlaďka Dvořáková. V rámci kampaně snížila Českomoravská stavební spořitelna úrokové sazby svých překlenovacích úvěrů. Úroková sazba zajištěného úvěru TOP klesá o 0,2 procentního bodu a nově tak začíná na 1,9 %. U nezajištěných meziúvěrů typu Kredit 90 a Kredit 100 klesá úroková sazba o 1 procentní bod, nezajištěné úvěry lze získat od 4,4 %. Dalších několik tisíc korun mohou klienti ušetřit na poplatku za poskytnutí úvěru. Srovnání stavebních spořitelen najdete zde Úvěry ze stavebního spoření jsou na historicky nejnižších úrovních. Podle statistik České národní banky se průměrná úroková sazba nových úvěrů pohybuje kolem 4 procent (souhrnně zajištěných i nezajištěných), zatímco např. průměrná výše spotřebitelských úvěrů se pohybuje nad 11,7 procenta. „Kampaň ve westernovém duchu použijeme v televizi, rádiu, klienti se s ní setkají i na ulicích, v tisku a online světě. Nezastupitelnou roli samozřejmě budou hrát i naše obchodní místa. Kromě benefitů jsme připravili i soutěž. Každý den budeme losovat výherce zájezdu do westernového městečka,“ dodává Dvořáková.
všechny články | |
Dále v rubrice
Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?
Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho
Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...
|
Index termínovaných vkladů v dubnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...
|
všechny články v rubrice
|