Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Nové televizní kampaně menších bank mají přivést další klienty

11.2.2016  |  Zdeněk Bubák, zprávy Equa bank a Air Bank
  


Equa bank - reklama - pohádkaEqua bank spustila novou reklamní kampaň včera a dnes ji následuje Air Bank. Stejný krok učinila nedávno Fio banka. Menší banky jsou začátkem roku v oblasti své propagace aktivnější a věří, že k sobě přilákají další klienty, kteří zatím váhají s přechodem od velkých zavedených bank k nováčkům na trhu. Podle informací Fio banky ze včerejší tiskové konference k této bance přejde ročně přes 100 tisíc nových klientů.



Equa bank mění reklamní koncept. Tématem jsou pohádky



Equa bank tento týden představila nový reklamní koncept, který využívá motivů známých pohádek. Obsah a realizaci má na starosti agentura Proboston Creative. Nová reklamní sdělení, ve kterých je hlavní postavou známý herec Roman Vojtek, běží na televizních stanicích od 10. února. Reklamní kampaň bude podpořena i na internetových serverech.

Čtěte zde: Jaké novinky připravuje Fio banka pro rok 2016 a kolik má nyní klientů?

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce
Účet OPEN - úrok až 5,5 % p.a.více


„Smyslem využitého konceptu pohádek je odlišit se od komunikace ostatních bank a finančních institucí a představit přátelskou formou naše jednoduché a výhodné finanční produkty. Lidé mají pohádky spojeny s pozitivními emocemi, a proto věříme, že tímto propojením budeme Equa bank prezentovat jako přátelskou, otevřenou a důvěryhodnou banku,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.
Televizní spot Equa bank - Ježibanka
Autor: Equa bank

Reklamní spoty uvidí diváci na televizních stanicích Nova, Prima, Barrandov. Vysílat je budou i stanice zastupované společností AT Media. Online reklama poběží v několika formátech především na serverech idnes.cz a seznam.cz a bude využito i RTB.
Televizní spot Equa bank - Dvanáct měsíčků
Autor: Equa bank

Důraz na televizní reklamu



Největší část rozpočtu na reklamní účely vyhradila Equa bank mediálnímu prostoru v televizi.  Druhou významnou část pak na internetovou reklamu. „Televizi vnímáme jako nejefektivnější komunikační nástroj k oslovení našich potencionálních klientů,“ dodává Arslanová.

Pohádka jako platforma pro reklamní sdělení



Pohádkový příběh vždy představí jeden bankovní produkt. „Každý má rád pohádky. Pokud spojíte humor, neotřelý vizuální styl, tradiční prostředí pohádek a odvážného klienta, který se s tím vším ztotožní, může vzniknout něco, co je originální a vybočuje z řady šedého průměru,” říká kreativní ředitel agentury Proboston Creative Jakub Matoušů. Spoty byly natočeny v produkci Savage, v režii dua Wolfberg – Přemka Ponáhlého a Jana Kalvody.
Televizní spot Equa bank - Kouzelník
Autor: Equa bank

Air Bank v nové reklamě láká na převedení hypotéky a půjčky



Air Bank dnes spustila novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

V prvním spotu nazvaném „Komu tím pomůžete“ se Air Bank poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. Pokud si lidé převedou svou hypotéku z jiné banky k Air Bank, mohou ji u ni splácet volnými penězi. Air Bank tedy klienty neomezuje v počtu ani výši mimořádných splátek, a to ani během doby fixace. Klienti díky tomu mohou splatit hypotéku rychleji.

Snadné refinancování od ZUNO Bank reklama

„Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Nový spot Mimořádné splátky


Televizní spot Air Bank - Mimorádné splátky
Autor: Air Bank
.
V druhém spotu nazvaném „Samec“ připomíná Air Bank lidem hlavní důvod pro převod spotřebitelské půjčky, kterým je úspora peněz. Po převodu své půjčky k Air Bank ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun. Samotný převod půjčky je přitom jednoduchý a jde ho udělat nejen na pobočce, ale i z domova po internetu nebo telefonu.

Nový spot Samec najdete zde

Air Bank tak i letos pokračuje ve své kampani tzv. Dvou světů, kterou ale stejně jako loni obohacuje o nové prvky. V prvním spotu se například „Ční bankéř“ sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku.

Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.


      
  



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?

Obrázek: Podpis smlouvy Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Češi jsou národ fanoušků a banky chtějí být u toho

Obrázek: KB hokejsita Co Čech, to fanoušek. Bez nadsázky se dá říct, že fanouškovství mají Češi v krvi. Tři čtvrtiny z nás totiž někomu aktivně fandí, ať už konkrétnímu sportovci, národnímu týmu nebo...

Index termínovaných vkladů v dubnu

Obrázek: Termínoindex Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...

všechny články v rubrice









   
 
Minutová půjčka
Minutová půjčka od 4,8 % p.a. Samozřejmě
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz