Co nového připravila ČSOB? Barometr pojištění a pojištění proti internetovým rizikům
17.12.2015 | Veronika Dusová, zpráva ČSOB a ČSOB Pojišťovny | |
ČSOB spouští Barometr pojištění. Jde o test, který má varovat před podceňováním rizik, doprovází ho naučná videa – první odhaluje, jaké nástrahy číhají na parkovišti. Dále průzkum ČSOB Pojišťovny odhalil, že 80 % lidí projevilo zájem o pojištění proti internetovým rizikům. Pojišťovna jej v lednu příštího roku uvede na trh.
ČSOB si pro své klienty připravila novinky. První z nich je Barometr pojištění, test, který má varovat před podceňováním rizik. A druhou je pojištění proti internetovým rizikům, o které klienti projevili zájem a ČSOB Pojišťovna ho uvede v lednu příštího roku na trh. reklama
![](https://wider.scott-and-rose.com/FP_Articles/1400/Prerusovana_cara_3.jpg)
|
![](https://wider.scott-and-rose.com/FP_Articles/1400/Prerusovana_cara_3.jpg) Barometr pojištění Jedná se o test, který je doplňkovou službou konceptu Pojištění v bance, který ČSOB provozuje už téměř dva roky. Kromě individuálního zhodnocení rizik dostanou lidé v závěru testu kontakt na nejbližšího pojišťovacího poradce. Za uplynulý rok si lidé přímo na bankovních pobočkách ČSOB sjednali téměř 150 000 pojistných smluv v celkové hodnotě 260 mil. Kč. Ještě před druhým výročím služby Pojištění v bance (dříve bankopojištění) spouští ČSOB speciální test, jehož ambicí je dlouhodobě sledovat přístup lidí k pojistkám. Barometr pojištění si mohou lidé vyplnit na www.barometrpojisteni.cz. Co lidem přinese Barometr pojištění? Díky Barometru lidé zjistí, kolik toho vědí o různých typech pojištění, jaká rizika na ně číhají v jejich okolí, i to, jak moc zodpovědně ke svému životu přistupují. V testu se mimo jiné dozvědí, kolik domácností v jejich okolí ročně navštíví lupiči nebo jak si zloději oblíbili právě jejich značku auta. „Barometrem pojištění chceme upozornit na rizika spojená s podceňováním nepříjemných životních událostí a omyly, kterých se dopouštíme," říká Marek Ditz, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Specializovaného bankovnictví a pojištění, a dodává: „Vycházíme přitom z našeho nedávného průzkumu, který odhalil, že Češi v přístupu k pojištění dělají zásadní chyby." Pojištění odmítáme ze špatných důvodů Podle průzkumu ČSOB má údajně 71 % Čechů příliš napjatý rozpočet na to, aby si platili pojištění. „Cena pojištění domácnosti je ale často zanedbatelná (průměrně 1 200 až 1 500 Kč ročně) v porovnání se škodou, kterou dokáží napáchat například přírodní živly. Třeba průměrná škoda po požáru je půl milionu korun. Tady už stojí za to o pojištění uvažovat,“ popisuje Marek Ditz. Tři čtvrtiny lidí také odpověděly, že nemají majetek, a tak si nemají co pojistit. Přitom zajištění proti riziku se vůbec netýká jen majetku. Životní pojištění nemá podle ČSOB 43 % Čechů a mohou tak v případě nečekaných událostí nechat rodinu zcela bez prostředků. Přehled životního pojištění najdete zde Barometr je službou navíc Barometr pojištění funguje na samostatné webové stránce a vyplnit si jej může každý. Komunikaci Barometru budou kromě inzertní podpory doprovázet varovná videa, která bude ČSOB sdílet na svém profilu YouTube. Již nyní tam pod názvem Narizikochytre.cz najdete anketu s lidmi, kteří si příliš neohlídali svá auta na parkovišti během předvánočních nákupů. Banka v rámci Barometru představuje i své pojišťovací poradce, kteří lidem na bankovních pobočkách ČSOB poradí s pojištěním. V závěru testu lidem nabídne kontakt na relevantního poradce v závislosti na udaném místě bydliště. Koncept pojišťovacích poradců v bance se ČSOB osvědčil. Proto banka v příštím roce hodlá zvýšit jejich počet na svých pobočkách ze stávajících 75 na více než dvojnásobek v polovině roku 2016. Pojištění proti internetovým rizikům Objednal si mobil a přišla mu jen prázdná krabička. Její fotku někdo stáhl a vystavil na erotickou seznamku. Dva pachatelé za dva roky poškodili stovky lidí, zneužili na internetu jejich osobní data a způsobili škodu v řádu milionů korun. Stal se objetí šikany na sociální síti. Internet je stále více zneužíván k poškozování obyčejných lidí. Dle průzkumu ČSOB Pojišťovny by 80 % oslovených lidí v průzkumu uvítalo možnost se proti takovým rizikům pojistit. Pojišťovna proto uvede v lednu příštího roku na trh pojištění proti internetovým rizikům. „Pojištění internetových rizik vzniklo před třemi roky ve Francii a od té doby je o něj velký zájem v mnoha zemích západní Evropy. My budeme vůbec první pojišťovnou, která tento typ pojištění českým občanům nabídne. Klademe velký důraz na to, aby náš produkt kvalitně chránil před riziky spojenými s internetovými obchody a s používáním internetu vůbec, tj. před zneužitím osobních údajů či tzv. kyber-šikanou,“ uvedl Michael Neuwirth, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny. Hlavní zjištění z průzkumu - 62 % dotazovaných má zkušenost se špatným dodáním zboží
- 56 % dotazovaných se bojí zneužití identity
- 29 % dotazovaných se bojí poškození pověsti
- 70 % dotazovaných neví jak situaci řešit
- 80 % dotazovaných má zájem o pojištění
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v lednu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu ledna letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Conseq, Česká spořitelna, ČSOB...
|
Nejlepší rizikové životní pojištění za rok 2024 je Allianz ŽIVOT
Koncem ledna byly na portálu Finparada.cz vyhlášeny výsledky soutěže Finanční produkt roku 2024. Ocenění získalo 45 finančních produktů v 15 produktových a třech speciálních kategoriích. První místo v kategorii Rizikového životního pojištění získalo pojištění...
|
Nový žebříček autopojištění. Kdo se stal jedničkou?
Na Finparádě jsme pro vás připravili nový žebříček autopojištění. První místo obsadila Allianz pojišťovna, druhá skončila Pillow pojišťovna a třetí příčku získala ČSOB Pojišťovna. Čtvrté místo patří Kooperativě a pátou pozici obsadila Slavia pojišťovna...
|
Nejlepší finanční produkty roku 2024 podle odborníků a veřejnosti
Portál Finparáda.cz, který se specializuje na finanční produkty, vyhlásil výsledky 14. ročníku soutěže Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2024. V této soutěži jsou vyhlášeny nejlepší produkty a služby od bank, stavebních spořitelen, pojišťoven a penzijních a investičních společností za rok 2024...
|
všechny články v rubrice
|