Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Aktivovat platební kartu mohou klienti České spořitelny nově i u obchodníků

22.10.2015  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Česká spořitelnaPlatební kartu České spořitelny mohou nyní klienti aktivovat při placení u jakéhokoliv obchodníka nebo v jakémkoliv bankomatu kdekoliv po světě. Všechny náhradní karty zašle Česká spořitelna zákazníkům již jen poštou na jimi zvolenou adresu, a to zdarma. Během obnovy karty při automatické výměně vznikne překryv platností karet a nově tak platí stará i nová karta zároveň, a to po dobu jednoho měsíce.


Od dnešního dne si mohou klienti České spořitelny aktivovat platební kartu nejen v bankomatu, ale i při platbě u obchodníka, kdekoliv po světě. Pro aktivaci karty u obchodníků stačí pouze provést takovou platbu, která vyžaduje zadání PIN. Právě správným zadáním PIN se karta aktivuje. Klient tak novou kartu může začít ihned používat, aniž by ji musel dopředu aktivovat např. v internetovém bankovnictví. U ostatních velkých bank to většinou funguje tak, že si kartu vyzvednete na pobočce a ta dá pokyn příslušnému karetnímu centru banky pokyn k aktivaci karty.


Mimo to Česká spořitelna doručí všechny náhradní karty zdarma poštou na adresu, kterou si určí zákazník. V pobočce si klienti vyzvednou jen svou první kartu. Pokud si to ale klient přeje, může si nechat i svou první kartu zaslat poštou. PIN k platební kartě si klienti mohou nechat zaslat přímo do internetového bankovnictví. Díky těmto opatřením mohou zákazníci začít používat svoji kartu bez toho, aniž by museli navštívit pobočku nebo poštu.

Nově mohou klienti využívat také překryv v platnostech karet v rámci automatické výměny. Začátkem posledního měsíce platnosti karty klient obdrží kartu novou, která je již platná. Klient tak může začít novou kartu ihned používat a nestane se mu, že by u sebe měl kartu, která ještě není aktivní.

Cílem nových nastavení jsou podle banky pohodlnější služby pro klienty a snížení servisních operací v pobočkách, které pak mají více času na poradenství.  




      
  





všechny články
Dále v rubrice

Klienti mohou k platbě online využívat službu Click to Pay

Obrázek: Žena u notebooku Klienti Monety mohou k platbě online využívat službu Click to Pay, kterou banka nabízí ve spolupráci se společností Visa. Na e-shopech podporujících tuto metodu placení tak odpadá potřeba zadávat platební údaje své karty. Ty se do služby ukládají v zašifrované...

Produktové novinky bank v dubnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Hvězdy FP Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu dubna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka...

ČSOB nabídne klientům cukr a bič

Obrázek: Aplikace Revolut pro mladé ČSOB přichází v květnu s odměnami za aktivní využívání účtu. Na druhé straně od července dojde ke zdražení řady produktů a služeb spojených s běžným účtem, platebním stykem...

Aplikace Revolut je lákavá pro čím dál tím více mladých zákazníků po celém světě

Obrázek: Aplikace Revolut pro mladé Aplikaci Revolut <18 nyní používají více než 2 miliony mladých zákazníků po celém světě a po zahrnutí opatrovníků činí počet uživatelů celkově více než 3,5 milionu. V České republice vzrostl počet uživatelů <18 za poslední rok o 67 %...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz