Další spojení mezi bankou a poradenskou sítí je na světě. Do 3 let budou mít 70 obchodních míst
7.9.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank a Broker Consulting | |
mBank společně se společností Broker Consulting, která zastřešuje stejnojmennou finančně-poradenskou síť, dnes oznámily uzavření strategického partnerství. To by se mělo přerodit do 3 let ve vybudování a provozování 70 nových obchodních míst s názvem BrokerPOINT, která budou fungovat na základě franšízy poskytované ze strany Broker Consulting. BrokerPOINTy budou nabízet finanční produkty, jako je pojištění, hypotéky, ale i klasické bankovní produkty, např. běžný účet, s tím, že na každé takové pobočce najdete i bankomat s vkladovou funkcí. Základem služeb těchto míst bude sestavení finančního plánu klienta.
Poskytování služeb v kamenných pobočkách s přímou podporou banky nedávno vyhlásila finančně-poradenská síť Partners (více zde), která na tomto projektu spolupracuje s UniCredit Bank. Také prodejní síť finančních produktů Chytrý Honza nedávno seznámila veřejnost s projektem kamenných poboček s názvem Chytrá adresa, kde by se měly prodávat ale služby a produkty všech (spolupracujících) bank. Nově dnes oznámila strategickou spolupráci i poradenská síť Broker Consulting a mBank. Nová obchodní místa pod označením BrokerPOINT oběma společnostem pomohou oslovit nové skupiny zákazníků a nabídnout jim nové možnosti v oblasti produktů a servisu. Společně nyní mBank a Broker Consulting podle svých slov reprezentují potenciál 1 milionu klientů. Cílem spolupráce obou značek je oslovení nových segmentů zákazníků. mBank do České republiky přinesla model moderního nízkonákladového on-line bankovnictví a Broker Consulting je naopak silný v osobním servisu na kamenných pobočkách i v domácnostech. Spolupráce umožní obou společnostem využívat synergie svých obchodních modelů. „Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 000 klientů (nyní má cca 500 tisíc klientů - pozn. redakce) a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Internet, v němž jsme prostřednictvím našich inovací na poli mobility a přímého bankovnictví lídry, doplníme prostřednictvím strategického partnerství o fyzický svět a naše produkty nově nabídneme skupinám zákazníků, kteří preferují poradenský model komunikace s bankou.“ Na druhé straně Broker Consulting umožní svým klientům těžit z produktové nabídky mBank. Vedle de facto bankovního provozu tak BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank. První BrokerPOINT bude letos v Praze, příští rok jich vznikne 20 po celé ČR Obě strany plánují otevření pilotních BrokerPOINTů ještě během letošního roku, v příštím roce by těchto prémiových obchodních míst mohly vzniknout přibližně dvě desítky. První obchodní místo vznikne v Praze do konce letošního roku. „Od BrokerPOINTů si slibujeme ještě lepší průnik do povědomí lidí v České republice. Budeme pro ně s mBank srozumitelnými a dostupnými partnery, kteří jim dokážou přinést peníze navíc. Od BrokerPOINTů si slibujeme také další růst naší společnosti, který trvá nepřetržitě již 17 let. V průběhu následujících tří let tak plánujeme dále rozšířit tým našich konzultantů a manažerů až o čtvrtinu ze současných více než 1 200 přibližně na 1 500 spolupracovníků. Několik desítek lidí s námi najde svou dostupnou podnikatelskou příležitost v provozování obchodního místa. BrokerPOINTy budou také znamenat otevření desítek nových pracovních míst po celé republice,“ vysvětluje Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting a doplňuje: „Již déle jsme plánovali propojení tří světů: moderního bankovnictví včetně on-line přístupu, nezávislého finančního plánování a realitních služeb. Partnerství s mBank je pro nás ideální příležitostí vytvořit něco nového, co v České republice dosud v takovém rozsahu nebylo. Broker Consulting a mBank se skvěle doplňují a až 70 nových BrokerPOINTů nám pomůže získat nové klienty a společně růst.“
všechny články | |
Dále v rubrice
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...
|
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...
|
všechny články v rubrice
|