Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Další spojení mezi bankou a poradenskou sítí je na světě. Do 3 let budou mít 70 obchodních míst

7.9.2015  |  Zdeněk Bubák, zpráva mBank a Broker Consulting
  


mBankmBank společně se společností Broker Consulting, která zastřešuje stejnojmennou finančně-poradenskou síť, dnes oznámily uzavření strategického partnerství. To by se mělo přerodit do 3 let ve vybudování a provozování 70 nových obchodních míst s názvem BrokerPOINT, která budou fungovat na základě franšízy poskytované ze strany Broker Consulting. BrokerPOINTy budou nabízet finanční produkty, jako je pojištění, hypotéky, ale i klasické bankovní produkty, např. běžný účet, s tím, že na každé takové pobočce najdete i bankomat s vkladovou funkcí. Základem služeb těchto míst bude sestavení finančního plánu klienta.



Poskytování služeb v kamenných pobočkách s přímou podporou banky nedávno vyhlásila finančně-poradenská síť Partners (více zde), která na tomto projektu spolupracuje s UniCredit Bank. Také prodejní síť finančních produktů Chytrý Honza nedávno seznámila veřejnost s projektem kamenných poboček s názvem Chytrá adresa, kde by se měly prodávat ale služby a produkty všech (spolupracujících) bank. Nově dnes oznámila strategickou spolupráci i poradenská síť Broker Consulting a mBank.


Nová obchodní místa pod označením BrokerPOINT oběma společnostem pomohou oslovit nové skupiny zákazníků a nabídnout jim nové možnosti v oblasti produktů a servisu. Společně nyní mBank a Broker Consulting podle svých slov reprezentují potenciál 1 milionu klientů. Cílem spolupráce obou značek je oslovení nových segmentů zákazníků.

mBank do České republiky přinesla model moderního nízkonákladového on-line bankovnictví a Broker Consulting je naopak silný v osobním servisu na kamenných pobočkách i v domácnostech. Spolupráce umožní obou společnostem využívat synergie svých obchodních modelů.  

„Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 000 klientů (nyní má cca 500 tisíc klientů - pozn. redakce) a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Internet, v němž jsme prostřednictvím našich inovací na poli mobility a přímého bankovnictví lídry, doplníme prostřednictvím strategického partnerství o fyzický svět a naše produkty nově nabídneme skupinám zákazníků, kteří preferují poradenský model komunikace s bankou.“

Na druhé straně Broker Consulting umožní svým klientům těžit z produktové nabídky mBank. Vedle de facto bankovního provozu tak BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank.

mBank a Broker Consulting

První BrokerPOINT bude letos v Praze, příští rok jich vznikne 20 po celé ČR



Obě strany plánují otevření pilotních BrokerPOINTů ještě během letošního roku, v příštím roce by těchto prémiových obchodních míst mohly vzniknout přibližně dvě desítky. První obchodní místo vznikne v Praze do konce letošního roku.

„Od BrokerPOINTů si slibujeme ještě lepší průnik do povědomí lidí v České republice. Budeme pro ně s mBank srozumitelnými a dostupnými partnery, kteří jim dokážou přinést peníze navíc. Od BrokerPOINTů si slibujeme také další růst naší společnosti, který trvá nepřetržitě již 17 let. V průběhu následujících tří let tak plánujeme dále rozšířit tým našich konzultantů a manažerů až o čtvrtinu ze současných více než 1 200 přibližně na 1 500 spolupracovníků. Několik desítek lidí s námi najde svou dostupnou podnikatelskou příležitost v provozování obchodního místa. BrokerPOINTy budou také znamenat otevření desítek nových pracovních míst po celé republice,“ vysvětluje Petr Hrubý, statutární ředitel Broker Consulting a doplňuje: „Již déle jsme plánovali propojení tří světů: moderního bankovnictví včetně on-line přístupu, nezávislého finančního plánování a realitních služeb. Partnerství s mBank je pro nás ideální příležitostí vytvořit něco nového, co v České republice dosud v takovém rozsahu nebylo. Broker Consulting a mBank se skvěle doplňují a až 70 nových BrokerPOINTů nám pomůže získat nové klienty a společně růst.“


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde

Obrázek: Platební karta Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...

V říjnu ceny povinného ručení vzrostly

Obrázek: Řízení auta Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?

Obrázek: Mobilní telefon v ruce Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies