AXA Assistance představuje novinky v cestovním pojištění pro letní dovolenou
| 25.6.2015 | Veronika Dusová, zpráva AXA Assistance | |
Společnost AXA Assistance představuje novinky v cestovním pojištění pro sezónu dovolených, zahrnující připojištění zdravotní asistence i po návratu ze zahraničí a veterinární péči o domácího mazlíčka i během nepřítomnosti. Dále se jedná o možnost asistence při poškození domu nebo bytu během pobytu mimo Českou republiku a výjezd za dítětem v případě jeho hospitalizace v zahraničí.
AXA Assistance představuje novinky v cestovním pojištění. Ve třech hlavních typech připojištění jsou novinky sdružené pod názvy „Dovolená bez starostí“, „Bezpečný domov“ a „Klidný rodič“. „Parametry cestovního pojištění aktualizujeme na základě analýzy předchozích let, ve kterých sledujeme trendy a nejčastější potřeby ze strany našich klientů. Z analýz vyplývá, že o hodnotě cestovního pojištění pro klienta stále více rozhoduje i kvalita navazujících asistenčních služeb. Proto jsme zařadili například možnost připojistit si asistenční služby péče o poškozenou nemovitost nebo veterinární péče o domácí mazlíčky. Další novinkou je možnost pokrytí vycestování rodiče za dítětem v případě jeho úrazu v zahraničí nebo například prodloužení asistence při zdravotních potížích i po návratu z dovolené,“ řekl Jaroslav Holý z AXA Assistance. Dovolená bez starostí Společnost AXA Assistance zajišťuje svým klientům asistenční služby, které pomohou vyřešit jakékoliv nesnáze. A to ať už se přihodí při pobytu v zahraničí, během nepřítomnosti doma v České republice, anebo nově i při následcích, které pokračují po návratu z dovolené. V případě přetrvávajících zdravotních potíží asistence pokrývá například pomoc s návratem až domů při snížené pohyblivosti, dopravu z nemocnice po dodatečné hospitalizaci v Česku, dopravu k lékaři a zpět i dovoz nezbytných léčiv nebo potravin domů. Tato péče pokračuje po dobu jednoho týdne po skončení dovolené. Péče o domácího mazlíčka umožní jeho dopravu a případný pobyt ve zvířecím útulku nebo převezení k veterináři. Asistence platí i pro domácího mazlíčka, který neodjel do zahraničí, zůstal po dobu dovolené doma v České republice a vyžaduje odbornou péči. Domov v bezpečí Starost o dům nebo byt během dovolené usnadňuje takzvané pojištění technické asistence opuštěné domácnosti. Pokrývá náklady na příjezd technické služby na místo případné havárie a odstranění její příčiny. Při zásahu instalatéra, sklenáře nebo elektrikáře je ovšem i tak nutné zajistit vstup do domácnosti a osobu, která bude přítomná po dobu zásahu. Připojištění se vztahuje na nejčastější případy poškození nemovitosti při krádežích či poškození vodou z okolních bytových jednotek. Přehled pojištění majetku a odpovědnosti najdete zde Klidný rodič Toto připojištění prodlužuje hrazenou dobu pobytu rodiče s dítětem v nemocnici, zahrnuje náklady na pobyt s dítětem v nemocnici oběma rodičům, kteří cestovali s dítětem, včetně denního odškodného při hospitalizaci. Nadále pokrývá úhradu dopravy jednoho z rodičů za dítětem v zahraničí a ubytování v místě, pokud je dítě v zahraničí bez rodinného příslušníka. Pro zpříjemnění rekonvalescence po návratu do České republiky zajistí připojištění pro nemocné či zraněné dítě dokonce i návštěvu klauna nebo kouzelníka. Připojištění pro motoristy v zahraničí Veškeré novinky v připojištění lze sjednat k jednorázovým i opakovaným cestám do zahraničí. V neposlední řadě nabízí společnost AXA Assistance i připojištění pro motoristy v zahraničí. To zahrnuje pojištění technické asistence v evropských zemích zelené karty, opravu na místě nebo odtah do nejbližšího servisu. Dále umožní pokračování v cestě nebo návrat domů, případně taxi z místa události do místa přechodného ubytování, které je rovněž pokryté připojištěním. V nejzazší variantě je možná repatriace vozidla, jež nelze opravit do pěti dnů.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|