mBank uštědřila direkt konkurenci - bude mít zcela nové internetové bankovnictví a platby přes Facebook
27.11.2013 | Zdeněk Bubák | |
mBank představila několik novinek, které se mohou stát průlomovými kroky nejen pro české bankovnictví. mBank nebude jen marketingovým pojmem působícím pod polskou BRE Bank, ale začíná fungovat jako samostatná společnost. Banka při té příležitosti mění své logo, ve kterém už nenajdete kytičku, ale název banky na pozadí barevných čar, připomínajících čárový kód. Přichází i s novým internetbankingem, který se přizpůsobuje novinkám v této oblasti (grafy, ikony, bubliny, interaktivita, hledání a la Google apod.). Umožní také posílat peníze přes Facebook.
mBank v Polsku působí již třináct let. Na český trh vstoupila v listopadu 2007, tj. před šesti lety. Celkem má v Polsku, Česku a na Slovensku 3,6 milionu zákazníků. mBank právě v těchto dnech mění svůj název z BRE Bank Group na mBank Group. Nová mBank přijde v únoru 2014 nejen s novým logem, ale nabídne svým klientům nové internetové bankovnictví. mBank jej považuje za nejzásadnější inovaci a zároveň největší investici v rámci nové mBank. O připravovaných novinkách jsme psali jako jedni z prvních již zde. „mBank se promění. Změníme logo a představíme nové internetové bankovnictví. Co ale určitě nezměníme, je přístup ke svým zákazníkům. Nestaneme se nudnou bankou. Budeme stále otevření, transparentní a dynamičtí a vrátíme mBank roli průkopníka a nositele inovací,“ říká Roman Truhlář, generální ředitel mBank. Nové internetové bankovnictví mBank - grafy, bubliny, interaktivita Na novém internetovém bankovnictví se podílelo více než 300 zaměstnanců mBank ve spolupráci s globálními partnery, jako jsou například Accenture, Artegence a Meniga. Mělo by být přívětivé a snadno ovladatelné s desítkami nových funkcí a vylepšení. „Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem," říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit." mBank pro zájemce o informace o nové mBank zřídila internetovou stránku www.novambank.cz. Nové internetové bankovnictví mBank zprovozní v únoru 2014. Jako první jej začnou používat zákazníci, kteří sami požádají o přednostní přístup v současném internetovém bankovnictví. Všichni zákazníci pak získají přístup do nového bankovnictví nejpozději v druhém čtvrtletí 2014. Po přechodnou dobu bude zákazníkům umožněno využívat jak původní, tak i nové internetové bankovnictví mBank. Zákazníci budou o všech změnách informováni standardními komunikačními prostředky. Tedy zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem a SMS. Další informace budou dostupné na internetových stránkách www.mbank.cz Funkce nového internetového bankovnictví - Transakční historie - automatická kategorizace (systém pozná, zda jde o nájem, útratu za benzín nebo restauraci) provedených transakcí (až 85 %, v čase se bude tato hodnota zlepšovat, systém se sám učí)
- Sledování příjmů a výdajů
- útraty rozdělené podle kategorií a sub-kategorií jak v číslech, tak grafický vývoj v čase (zákazník si může nastavit své osobní výdaje podle jednotlivých kategorií, např. pivo 1000 Kč /měsíc; systém hlídá plnění rozpočtu, případně překročení – grafické znázornění)
- přehled všech útrat (podle kategorií) a srovnání s plánem
- přehled za poslední 4 měsíce a predikce na další 4 měsíce
- Vlastní nastavení – zákazník si může nastavit vlastní pravidla pro kategorizaci, které jsou nadřazeny těm automatickým
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Visa nebo Mastercard? Čechům na tom nesejde
Dva celosvětově dominující provozovatelé platebních karet převládají i u Čechů. Téměř žádný Čech nemá od své banky jinou kartu než Visa nebo Mastercard. Šetření výzkumné agentury STEM/MARK na reprezentativním vzorku české dospělé populace...
|
V říjnu ceny povinného ručení vzrostly
Náklady na povinné ručení se v říjnu zvýšily. Aktuálně se náklady na pojištění typického vozidla pohybují přes 7 tisíc korun. Více nám napoví index povinného ručení...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
U které banky zvládnete nabít kredit telefonu pomocí Smartbankingu?
Nabíjíte si kredit na svém mobilním telefonu pomocí Smartbankingu vaší banky? Řada bank tuto funkci, která klientům usnadní každodenní život nabízí, ale najdou se i takové, které ji ve své nabídce nemají. Díky které bance si kredit na mobilu nabijete...
|
všechny články v rubrice
|