Fio banka v nové reklamě odpovídá na složité otázky ze světa financí
6.1.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Fio banky | |
Fio banka zahájila novou reklamní kampaň, kterou chce ukázat, že bankovní svět nemusí být složitý a i na první pohled složité finanční otázky existují jednoduché odpovědi. V hlavní roli rádce, průvodce a glosátora v jedné osobě účinkuje Jakub Kohák. Ten tak svými režijními nápady doplnil kreativní koncept agentury Made by Vaculík.
Nová kampaň Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápením – co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? Na to s nadsázkou a vtipem odpovídá Jakub Kohák ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent. Jakub Kohák vás provede nejen na první pohled neřešitelnými otázkami ze světa financí, které obdržel od pisatelů, ale také lázeňskou kolonádou, rozestavěným domem, kuchyní nebo letištěm. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta. „Naše nová kampaň je silně zaměřená na jednotlivé produkty a jejich výhody a ukazuje, že finanční otázky, které si lidé kladou, mají řešení. Kromě toho jsme ale chtěli vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde budou moci návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu. Obrazová galerie Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní kampaň Fio banky - Nad emaily diváků Autor: Fio banka = Klikněte pro zvětšení = Reklamní spoty V lázních Autor: Fio banka Na stavbě Autor: Fio banka
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Proč se zajistit na stáří investováním?
Do důchodu se neprošetříme a nemůžeme se ani spolehnout na to, že se o nás postará stát. Jedná se o známá a často opakovaná fakta, která dokládá několik jednoduchých čísel. Stejně tak existuje několik úvah, co s tím každý z nás může udělat. Více se dozvíte v našem článku...
|
Velké banky, velké zisky za rok 2023 a to jak v Česku, tak i na Slovensku
Velké banky-velké zisky, to platí v Česku i na Slovensku. Největší zisk na obou trzích vytvořila za rok 2023 Česká spořitelna. Na obou trzích se dařilo i ČSOB. Rozdíly v ziskovosti...
|
ČPP přichází s nabídkou nového připojištění. Co nabídne?
Na začátku jarní motoristické sezóny přichází Česká podnikatelská pojišťovna s nabídkou nového připojištění nulové spoluúčasti s názvem ESO. Kampaň je cílena na řidiče, kteří si chtějí vylepšit své havarijní pojištění o nadstandardní komfort. Co všechno nové připojištění přináší...
|
všechny články v rubrice
|