Allianz spustila nové nahlašování a sledování pojistných událostí
16.11.2020 | Jan Bachura, zpráva Allianz pojišťovny | |
Stát se součástí nehody není pro nikoho a nikdy příjemné. Aby byl však proces registrace škody pro klienty co nejjednodušší, připravila Allianz pojišťovna nový postup hlášení a sledování stavu škody. Hlášení tak zvládne každý klient do několika minut, a to zcela online.
"Nové sledování stavu škody je velmi intuitivní a rychlé. Klient na webu určí, k jaké pojistné události došlo a systém podle zadaných dat sám vyhodnotí, zda jde o škodu z havarijního pojištění, povinného ručení nebo o kombinaci obojího"“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Martin Hlaváč. Jakoukoliv nehodu tak klient Allianz pojišťovny nahlásí na webové stránce pojišťovny, a to i bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Stačí pouze jméno, rodné číslo a registrační značka vozidla (SPZ). Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. "Hlášení je tak jednoduché, že jej klient zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu to více než dvě minuty," doplňuje Hlaváč. Allianz pojišťovna už na konci loňského roku spustila Průvodce sledováním stavu vyřízení škod u havarijního pojištění a v letošním roce jej rozšířila i pro pojistné události z povinného ručení. Klienti tak mají přehled o všech krocích, které souvisejí s náhradou škody a navíc mohou hodnotit i svoji spokojenost. Na začátku listopadu to využilo již přes 5 300 z nich a průměrně dali pojišťovně 4,5 hvězdiček z 5. RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, díky které budete vždy správně pojištěni. Nahrajte své pojistné smlouvy do internetového přehledu nebo aplikace v mobilu a RIXO.cz vám je zdarma zkontroluje. Poskytne vám zpětnou vazbu včetně doporučení, u které pojišťovny je možné si sjednat stejné pojištění za lepších podmínek. Služba vám také pomůže sjednat nové výhodné pojištění. Službu si můžete vyzkoušet zde >>> Reklama |
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v únoru aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu února letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB...
|
Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu
Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...
|
Na co potřebuji pojištění schopnosti splácet hypotéku, když se pojistím dostatečně životním pojištěním?
Splácíte hypotéku, ke které nemáte sjednané pojištění schopnosti splácet, protože si platíte životní pojištění? Víte ale, co vám „životko“ pokrývá a co ne? Otázky v článku zodpoví Martin Pejsar, ředitel produktu a marketingu pro region střední a východní Evropy...
|
Nově doplňujeme naše zpravodajství o videa, rozhovory, podcasty...
Datově analytická společnost Scott & Rose, která provozuje specializovaný finanční portál Finparáda s vlastním zpravodajstvím nabízí nově videa, rozhovory, podcasty zaměřené na finanční produkty, služby a související témata z bank, penzijních, investičních společností a pojišťoven.
|
všechny články v rubrice
|