Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti České spořitelny, kteří dosud při placení nevyužívali platební kartu, si o ni mohou zažádat on-line

3.4.2020  |  aktualizováno 8.4.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaČeská spořitelna oznámila, že chce v souvislosti s koronavirovou pandemií pomoci občanům, kteří jsou z hlediska nákazy nejvíce rizikovou skupinou a umožnit i jim platit bezkontaktně. Od 2. dubna proto spustila na svých webových stránkách on-line formulář, kde mohou klienti, kteří dosud platební kartu nemají a pro vyzvednutí hotovosti navštěvovali pobočky, o ni zažádat. Platební kartu jim následně banka doručí bezplatně poštou na trvalou adresu. Nově starším klientům Spořitelna sama volá.


„Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Platební kartu lze objedat prostřednictvím formuláře zde.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci Apple Pay či Google Pay. Právě zájem o bezkontaktní placení mobilním zařízením se v posledních týdnech rychle zvyšuje. Od ledna 2020 se podle České spořitelny více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc jejích klientů.

reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 2 % ročněvíce
Kreditní karta - vedení zdarma a cashback 1 %více
Běžný účet - vedení účtu a nejběžnější transakce zdarmavíce
Spořicí účet HIT - úrok až 0,40 % p.a.více
mKonto Business - účet pro podnikatele, který máte rádivíce



Spořitelna aktivně telefonicky oslovuje zejména starší klienty



Ve středu, 8. dubna 2020 Česká spořitelna oznámila, že v souvislosti s koronavirovou pandemií začala starší klienty, kteří doposud nemají platební kartu, oslovovat telefonicky. Nabízí jim doručení karty až domů.

Banka také spustila online formulář, kde si doručení karty domů mohou klienti nebo jejich blízcí objednat. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií. Klienti nemusí pro kartu na pobočku, což spolu s následným bezhotovostním placením snižuje riziko, že se nakazí. O kartu lze požádat i prostřednictvím webových stránek, kde lze zanechat telefonní kontakt a banka se klientovi ozve.

"Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem. V současnosti aktivně těmto klientům voláme, abychom jim umožnili platit v následujících dnech bezkontaktně,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci jako Apple Pay či Google Pay. Od ledna 2020 se více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc klientů.


      
  


Související články:
Česká spořitelna mění po pěti letech design platebních karet

Česká spořitelna nabízí virtuální platební kartu

Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun

Česká spořitelna je po technické, právní i regulatorní stránce připravena zapojit se do Chytré karantény

Česká spořitelna klientům privátního bankovnictví nově nabízí kovovou bezkontaktní kartu



všechny články
Dále v rubrice

Na spořicím účtu lze získat až 2,58 procenta ročně. Kdo je novou jedničkou?

Obrázek: Peníze Air Bank, MONETA Money Bank a Trinity Bank tento týden zvýšily úrokové sazby u spořicích účtů. A zatímco Air Bank klientům nabízí 1,5 procenta ročně do 250 tisíc korun a MONETA Money Bank 2,5 procenta ročně...

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Přinášíme vám pravidelný denní přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu. Zajímá vás svět ekonomiky, finančních produktů a služeb? Sledujte naše denní zpravodajství na Finparádě.cz...

Bankovní identita má další nadstavbu a tím je zaručený podpis

Obrázek: Mobilní telefon Ostrý start Bankovní identity proběhl začátkem letošní roku, kdy vstoupil v platnost zákon o bankovní identitě, který této službě dává právní rámec. Od této doby se do tohoto systému začaly přidávat banky, v tuto dobu máme 10 bankovních domů, které bankovní identitu poskytují. Bankovní identita ale nabízí další možnosti a tím je zaručený podpis.

Česká národní banka opět výrazně zvýšila úrokové sazby. Co na to spořicí účty?

Obrázek: Graf Bankovní rada České národní banky na listopadovém zasedání zvýšila svou repo sazbu o jeden a čtvrt procentního bodu, což představuje nový rekord pro jednorázové zvýšení úrokových sazeb české...

všechny články v rubrice










   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz