Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti České spořitelny, kteří dosud při placení nevyužívali platební kartu, si o ni mohou zažádat on-line

3.4.2020  |  aktualizováno 8.4.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  


Obrázek: Česká spořitelnaČeská spořitelna oznámila, že chce v souvislosti s koronavirovou pandemií pomoci občanům, kteří jsou z hlediska nákazy nejvíce rizikovou skupinou a umožnit i jim platit bezkontaktně. Od 2. dubna proto spustila na svých webových stránkách on-line formulář, kde mohou klienti, kteří dosud platební kartu nemají a pro vyzvednutí hotovosti navštěvovali pobočky, o ni zažádat. Platební kartu jim následně banka doručí bezplatně poštou na trvalou adresu. Nově starším klientům Spořitelna sama volá.


„Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Platební kartu lze objedat prostřednictvím formuláře zde.

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde


Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci Apple Pay či Google Pay. Právě zájem o bezkontaktní placení mobilním zařízením se v posledních týdnech rychle zvyšuje. Od ledna 2020 se podle České spořitelny více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc jejích klientů.




Spořitelna aktivně telefonicky oslovuje zejména starší klienty



Ve středu, 8. dubna 2020 Česká spořitelna oznámila, že v souvislosti s koronavirovou pandemií začala starší klienty, kteří doposud nemají platební kartu, oslovovat telefonicky. Nabízí jim doručení karty až domů.

Banka také spustila online formulář, kde si doručení karty domů mohou klienti nebo jejich blízcí objednat. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií. Klienti nemusí pro kartu na pobočku, což spolu s následným bezhotovostním placením snižuje riziko, že se nakazí. O kartu lze požádat i prostřednictvím webových stránek, kde lze zanechat telefonní kontakt a banka se klientovi ozve.

"Mezi našimi seniory máme stále řadu klientů, kteří při placení nevyužívají možnost platit bezhotovostně. Přitom je to v tuto chvíli nejvíce bezpečný a hygienický způsob při placení, kterým se eliminuje riziko nákazy koronavirem. V současnosti aktivně těmto klientům voláme, abychom jim umožnili platit v následujících dnech bezkontaktně,” říká Jan Hailich, manažer pro platební karty v České spořitelně.

Obliba bezkontaktního způsobu placení dlouhodobě roste. V současnosti již klienti České spořitelny provedou přes 40 % plateb u obchodníka klasickou plastovou platební kartou nebo mobilním telefonem, ve kterém jsou uloženy údaje o platební kartě v aplikaci jako Apple Pay či Google Pay. Od ledna 2020 se více než ztrojnásobil zájem o placení pomocí služby Google Pay a aktuálně při placení mobilní telefon využívá více než 250 tisíc klientů.


      
  


Související články:
Česká spořitelna mění po pěti letech design platebních karet

Česká spořitelna nabízí virtuální platební kartu

Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun

Česká spořitelna je po technické, právní i regulatorní stránce připravena zapojit se do Chytré karantény

Česká spořitelna klientům privátního bankovnictví nově nabízí kovovou bezkontaktní kartu



všechny články
Dále v rubrice

Všechny bankomaty Sberbank nově umožňují vklad hotovosti. Ve vkladomatech vítězí Komerční banka

Obrázek: Bankomat Sberbank modernizovala svoji bankomatovou síť. Všechny bankomaty byly nahrazeny vkladomaty s funkcí vkládání hotovosti v českých korunách. Klienti tak mohou kdykoliv nejen vybrat, ale i vložit peníze...

Novinky v internetovém a mobilním bankovnictví v březnu

Obrázek: Mobilní telefon Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké inovace v oblasti internetového a mobilního bankovnictví provedly banky za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března oznámila Air Bank, Fio banka, mBank...

Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Blok a notebook Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března letošního roku oznámila Air Bank, Banka CREDITAS, ČSOB, Equa bank, Expobank...

Raiffeisenbank nově nabízí výběry z bankomatu v zahraničí zdarma. Kolik zaplatíte u konkurence?

Obrázek: Bankomat Raiffeisenbank od 1. dubna 2021 zavádí u Chytrého účtu pro fyzické osoby i podnikatele výběry ze všech bankomatů po celém světě zdarma. Změna platí pro nové i stávající klienty. Jaké banky si za výběr hotovosti...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší spořicí účet roku 2020
Hello bank!
Hello bank!


Nejlepší penzijní spoření roku 2020
Česká spořitelna - penzijní společnost
Air Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz