Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu

24.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaNa příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.


„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.

Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde

Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:


  1. SMLOUVY -  Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY - K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY - Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC - Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE - Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.



      
  


Související články:
Životní pojištění kryje i koronavirus. Jak je to ale přesně?

Nové žebříčky životního pojištění: jedničkou u rizikového pojištění je Allianz, u investičního nově MetLife

Novinky v žebříčcích životního rizikového a investičního pojištění. Jaké jsou nejlepší nabídky?

Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN

Nejrizikovější místa na českých silnicích



všechny články
Dále v rubrice

Inovované pojištění nahodilého poškození a odcizení telefonů, tabletů a počítačů

Obrázek: Rozbitý telefon BNP Paribas Cardif Pojišťovna představila se společností HP Tronic novou generaci produktu Pojištění nahodilého poškození a odcizení zaměřeného na křehká a na rozbití náchylná mobilní zařízení, jako jsou...

Aktuality z pojišťoven na přelomu května a června. Na co by měli myslet vodáci a nové autopojištění

Obrázek: Žena v autě Přinášíme vám aktuální informace od pojišťoven. Na co mají pamatovat vodáci při provozování své zájmové činnosti? Vodácká sezóna se právě rozjíždí a je třeba myslet na všechna rizika, která milovníkům

Cestovní pojištění ke kartám Komerční banky platí nyní i v České republice. Pojištění pro ČR má nově i ČSOB

Obrázek. Dovolená Do konce letošního září mohou klienti Komerční banky využít cestovní pojištění ke kartám i pro dovolenou v České republice. Mimořádná nabídka KB se vztahuje na držitele debetních a kreditních...

Jak se v době koronaviru starat o automobil? Vir v autě přežije i 72 hodin

Obrázek: Autoservis Po zavedení mimořádných opatření a karantény kvůli pandemii koronaviru se mnoho podniků potýká s nejistotou budoucností. Také autoservisy, které zůstaly až na výjimky otevřené, ovlivnil úbytek zakázek...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz