Air Bank bude svoji mobilní aplikaci rozšiřovat o netradiční funkčnosti. Brzy to bude třeba nabídka Slevomatu
5.12.2017 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Air Bank na svých stránkách nově vysvětluje, proč bude své mobilní bankovnictví v budoucnu doplňovat i funkčnostmi, které tam od banky nikdo nečeká. Aplikace My Air, čili mobilní bankovnictví Air Bank, by nemělo být určeno pouze ke správě bankovních produktů a k posílání peněz, ale banka do něho chce dostat všechny funkce spojené s nakupováním a financemi, aby si její klienti nemuseli do mobilu stahovat žádné další aplikace.
Po zkušenostech s první nebankovní službou zavedenou do My Air s názvem "Pošlete radost", kterou někteří klienti považovali za reklamu, se Air Bank rozhodla své záměry s rozšiřováním svého mobilního bankovnictví více dopředu vysvětlit. Banka svým klientům na svém webu sdělila, že kromě vylepšování běžných služeb, jako bylo nedávné zavedení cestovního pojištění, vylepšení potvrzování plateb, přihlášení otiskem prstu, vylepšený chytrý přehled, či připravovaná správa spořicích obálek, chystané placení mobilem a plánovaný kontokorent, bude Air Bank do aplikace My Air přidávat i další funkčnosti, které s bankovnictvím přímo nesouvisejí. Srovnání nabídek osobních bankovních účtů najdete zde Do My Air zamíří vše ohledně peněz "V aplikaci My Air se postupně objeví i některé další vychytávky. Jednou vám pomohou udělat někomu radost, podruhé ušetřit při placení a nákupech, jindy zlevnit si některé služby, které používáte v domácnosti, a podobně. Tyhle vychytávky už u bank běžně nenajdete a možná je teď nečekáte ani v aplikaci My Air. Právě proto si to zaslouží trochu víc vysvětlit," píše se na webu Air Bank. Důvodem je podle banky trend k "přesouvání úplně všeho" do mobilů. Air Bank chce, aby byla mobilní aplikace My Air první volbou klientů v otázkách okolo peněz, tj. všeho co souvisí s financemi a s placením. "Aplikací, které vám budou chtít s nakupováním a financemi pomáhat, totiž bude stále víc a víc. A my chceme, abyste měli všechny tyhle služby na jednom místě právě v aplikaci My Air. Chceme, aby pro většinu z vás byla aplikace My Air naprosto dostatečná a nemuseli jste si stahovat další aplikace nebo sdílet své platební údaje s nikým dalším. Nejen kvůli pohodlí, ale i bezpečnosti," doplňuje Air Bank. Čtěte také zde: Mobilní bankovnictví ušlo za šest let kus cesty. Kde se nachází dnes? Klienti si sami určí, co v aplikaci uvidí Aby nikoho nemusely rozčilovat volby, které vůbec nepoužívá, budou si moci uživatelé My Air sami určit, co chtějí v aplikaci vidět. Brzy by měla aplikace My Air nabídnout k vyzkoušení výběr ze Slevomatu. Klienti si hned na začátku určí, jestli nabídku v aplikaci budou chtít vidět, nebo ne. Podobný postup bude fungovat i v případě dalších novinek. Je otázkou, jak budou na "vychytávky" typu Slevomat klienti Air Bank reagovat. Nabídkou různých firem jsou lidé v současnosti přesyceni. Pokud se bude něco podobného objevovat i v mobilním bankovnictví, byť je napoprvé, v rámci procesu odmítnutí, může to část klientů od využívání služeb banky odradit.
Anketa Chtěli byste mít v mobilním bankovnictví nabídku Slevomatu? Ano (13 %) Ne (87 %)
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|