Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna otevřela první větší pobočku nové koncepce. Najdete ji na Václavském náměstí v Praze

26.7.2017  |  Zdeněk Bubák
  


Česká spořitelna - nová pobočkaČeská spořitelna dnes otevřela novou pobočku na Václavském náměsti v Praze. Jde o další pobočku nové koncepce. Tentokrát klienti mohou využívat pobočku s celým spektrem služeb od platebního styku, přes půjčky, hypotéky až po investiční služby. Jediné, co na pobočce chybí, jsou služby firemního a privátního bankovnictví (Erste Premier). Služby pro firemní a prémiové klienty jsou k dispozici na tzv. Flag Ship pobočkách (vlajkových lodích), tj. největších pobočkách. První takovou, kterou Česká spořitelna oblékne do nového kabátu, bude již existující pobočka na Sokolovské ulici v Praze.


Byli jsme se podívat na otevření nové pobočky České spořitelny, kterou najdete v Praze, na adrese Václavské náměstí 48. V přízemí se nachází tzv. 24hodinová zóna, která je otevřena 24 hodin a 7 dní v týdnu. Najdete zde bankomaty - tentokrát netradičně obrácené, aby klient při vybírání nestál zády ke dveřím, ale naopak čelem. Je to zajímavé a pro klienta příjemné řešení. Přímo proti vstupu do pobočky uvidíte na čtvercové ploše od země po strop plochu se zelenými rostlinami. Opět jde pro banku o netradiční, ale moderní a sympatický interiérový prvek.

Pokud budete chtít lidskou obsluhu, musíte vystoupat do prvního patra, které bude otevřené jen v otevíracích hodinách. Zde je větší počet jednacích místností vybavených obrazovkami, jedna z nich umožní i videokonference. V jednacích místnostech klienti získají potřebné soukromí a pohodlí, např. na jednání o poskytnutí hypotéky. Dvě pracovistě s hotovostí jsou na konci místnosti v prvním patře a spíše připomínají klasické jednací pultíky než dříve využívané "kasy".

Zaměstnanci pobočky jsou vybaveni notebooky a jsou tak mobilní. Mohou si sednout s klientem kamkoliv, kde je zrovna volno. Na pobočce tedy nenajdete žádný stálý stůl s PC a s monitorem. Tím prostor získává úpně jinou dimenzi.



Výměna poboček za nové zhruba do tří let



Pražský region zahrnuje zhruba 70 poboček a regionální ředitel počítá s tím, že ročně bude v jeho působnosti zrekonstruováno do nové podoby zhruba 12 až 15 poboček. Změna celé prodejní sítě tak proběhne zhruba do tří let. V Praze pobočku nového typu najdete např. na Hlavním nádraží, ale jde o zástupce malého typu poboček.

Čtěte zde:
Česká spořitelna bude modernizovat síť poboček. Jedna z prvních online poboček je na Hlavním nádraží v Praze


Informace o novém konceptu poboček od České spořitelny
  • nová pobočka na Václavském náměstí v Praze patří už do druhé desítky poboček v novém konceptu, které Česká spořitelna od podzimu 2016 otevřela na různých místech republiky. Jen v regionu Praha jich dostalo nový koncept šest
  • pobočková síť je pro Čechy podle ČS stále velmi důležitá a banka tomuto způsobu komunikace se zákazníkem věnuje zásadní pozornost, proto modernizuje pobočky a přizpůsobuje je aktuálním trendům a požadavkům na využívání komunikačních technologií, rychlost a způsob odbavení klientů
  • mění se zásadně obslužné modely, ČS chce, aby se s ní klienti radili, jak co nejlépe hospodařit s penězi (služba Moje zdravé finance), nové prostředí by v tom mělo pomoci
  • pobočky nového konceptu již nemají „překážky“ – přepážky mezi klientem a bankéřem
  • při příchodu na pobočku bankéř nesedí u počítače, ale hovoří neustále s klienty a pomocí notebooku či tabletu může snadno vše ukázat či vysvětlit
  • v rámci pobočky je samoobslužná zóna, kde se bude banka snažit klienty učit, aby si své požadavky na práci s hotovostí mohli vyřídit sami – znamená to pro ně úsporu financí i času, nicméně na pobočce jsou i klasické pokladny
  • nový koncept se samoobslužnou zónou má jednotný design, a to ve třech formátech (jednotlivé pobočky se od sebe liší velikostí a rozsahem poskytovaných služeb)
    1. malá pobočka (Small)
    2. středně velká pobočka (Medium) s kompletní šíří produktů a služeb pro klienty (mimo těch prémiových a velkých firemních)
    3. vlajková loď (Flag Ship) - pobočka, která obslouží všechny klientské segmenty
  • v případě Václavského náměstí se jedná o pobočku typu Medium – jde o první pobočku tohoto typu, která je v roce 2017 otevřena v samotném srdci hlavního města Prahy, je tedy velice snadno dostupná a využitelná pro větší počet klientů
  • v letošním roce ČS otevřela zatím 12 poboček v novém konceptu
  • aktuální počet poboček k 1. 7. 2017 je 524
  • pro letošní rok plánovala Česká spořitelna převést na nový koncept přibližně 60 poboček, s tím, že některé by měly být přemístěny do lokalit, které jsou atraktivnější a dostupnější pro naše klienty

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde

Obrazová galerie: Otevření pobočky České spořitelny na Václavském náměstí v Praze



Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze

Pobočka ČS na Václavském náměstí 48, v Praze
Autor: Česká spořitelna, 26.7.2017


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Jak financovat nemovitost bez hypotéky

Obrázek: Hypotéka Financování bydlení bez hypotečního úvěru. Možností je několik. Jaké to jsou a jaké mají klady a zápory?

Denní zprávy

Obrázek: Denní zprávy Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...

Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb

Obrázek: Žena s mobilem v ruce Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...

Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?

Obrázek: Digitalizace Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz