mBank zveřejnila výsledky svého nového spoření
Nový spořicí produkt s názvem mSpoření si podle dnešní zprávy mBanky založilo 20 tisíc zákazníků české a slovenské části banky. mBank tak po prvním měsíci zaznamenala zvýšení počtu pravidelně spořících zákazníků v Čechách o 30 % a na Slovensku o 16 %.
V současné době v Čechách pravidelně spoří 12,2 % a na Slovensku 16,5 % aktivních zákazníků mBank. Jako spořící mechanismus si u mSpoření volí Češi i Slováci nejčastěji variantu procento z transakcí (téměř 70 %). Způsob zaokrouhlování na celé stokoruny zvolilo v obou zemích shodně téměř 18 % zákazníků. Zbývající zákazníci si vybrali jako způsob spoření odečet fixní částky. mSpoření si za první měsíc jeho existence založilo 65 % mužů a 35 % žen. „Zároveň evidujeme zvýšení počtu plateb kartou a navýšení zůstatků na běžných účtech. To jen potvrzuje, že zákazníci si mSpoření oblíbili a začali své mKonto využívat naplno," uvádí Bronislav Dvořáček, vedoucí produktového oddělení mBank ČR a SR. mSpoření rozšiřuje využití běžného účtu mKonto o spořicí mechanismus, který pomáhá zákazníkům šetřit po menších částkách. Průměrný zákazník mBank, který si jako způsob mSpoření zvolí variantu 10 % z každé platby a měsíčně prostřednictvím transakcí (2x výběr z bankomatu, 4x platba kartou, 1x nákup přes internet, 1x jednorázový platební příkaz) utratí zhruba 9 tisíc korun, si dokáže díky mSpoření za rok našetřit na spořicím účtu s úrokem 3 % p. a. přes 11 tisíc korun. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. mBank v České republice působí jako organizační složka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank. mBank má 500 tisíc klientů mBank vstoupila na český trh v roce 2007. V těchto dnech banka vydala zprávu, že má již 500 tisíc zákazníků a obsluhuje prý nyní tolik lidí, jako všechny nové banky, které mBank později následovaly, dohromady. Banka pak v pátém roce působení v ČR (v roce 2012) vykázala poprvé zisk. Ten dokonce vloni ztrojnásobila. „Letos zažívá mBank nový dynamický rozvoj. V únoru jsme zákazníkům představili revoluční podobu internetového bankovnictví a původní kytičku jsme vyměnili za svěží nové logo. V květnu jsme zákazníkům nabídli mSpoření, chytrý nástroj, který pomáhá spořit po drobných částkách. A v červnu jsme překročili hranici 500 000 zákazníků. Inovujeme, rosteme v počtu obsluhovaných zákazníků i kvality služeb. V počtu zbytečných poplatků růst nehodláme,“ řekl Roman Truhlář, generální ředitel mBank.
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Jak se zabezpečit na stáří
Průměrné dožití populace se prodlužuje. Jak se zabezpečit na odchod do důchodu a vytvořit si dostatečnou finanční rezervu?
|
Jak investují různé generace?
Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, tak každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky...
|
Index termínovaných vkladů v dubnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvýrazněji si pohoršil roční vklad. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a Max banka s 5,3 % p.a. u měsíčního vkladu...
|
Kde spořit na penzi? Přehled nabídky bank, pojišťoven a dalších institucí
Jaký produkt si vybrat pro finanční zabezpečení na stáří? Banky, pojišťovny a investiční společnosti nabízejí širokou paletu produktů. Jedná se o Dlouhodobý investiční produkt (zkratka DIP), doplňkové penzijní spoření/penzijní připojištění...
|
všechny články v rubrice
|