Nový web Modré pyramidy by měl nabídnout vyhledání nejbližšího finančního poradce, umožnit rychlejší přístup k informacím a jednodušší orientaci na stránkách. Vyhledaný finanční poradce Vám pak nabídne řešení Vašich finančních potřeb a také Vám může pomoci s vytvořením dlouhodobého finančního plánu.
Modrá pyramida si vytyčila při tvorbě nového webu několik cílů, mezi nimiž byl čistý design, přehledná grafika a viditelnost finančního poradenství.
Novinkou při tvorbě stránek bylo využití tzv. responzivního designu. Ten přizpůsobuje vzhled a funkčnost webu zařízením od mobilních telefonů přes tablety až po stolní počítače. Uživatelé by tak měli mít z navštívené stránky nejen dobrý pocit, ale především se intuitivně orientují.
„Důležité pro nás bylo, aby se na novém webu uživatelé snadno orientovali a nalezli potřebné informace rychle, bez zbytečného proklikávání. Nový web proto minimalizuje počet kroků, které směřují k cílové informaci,“ vysvětluje Jiří Jirman, vedoucí Operativního marketingu Modré pyramidy.
Nový web modré pyramidy
Autor: Modrá pyramida