| Radek Honek
28.10.2017 23:21 | I banku může mít rádi ???
Většina klientů o žádné "smíšené zboží" v bankovní aplikaci nechce. Argumenty , které lidé píšou proti tomuto "vylepšení" jsou bagatelizována . Sice 89% lidí rohlik.cz v App nechce , ale odpovědi typu " Radku, je nám líto, jestli to pro vás pořád není ono. Máme ale i klienty, které nová služba neruší a dokonce ji rádi vyzkouší. Jsme bankou pro všechny, a proto službu Pošlete radost nechceme dávat úplně pryč. Věříme tomu, že takto skrytá vás nebude rušit. Při práci s účty vás nijak neomezuje a aplikaci můžete dál využívat, jak jste zvyklý." Rohlik.cz funguje jen v Praze , Brně a možná ještě někde , takže není pro všechny klienty. Na to vám lidé z Air bank odpoví " I když vy sám v dosahu Rohlik.cz nebydlíte, třeba máte někoho, koho byste chtěl potěšit v některém z míst, kam Rohlík rozváží. Nikdo vás samozřejmě nenutí službu použít. Jestli ji využívat nechcete, snadno ji v aplikaci skryjete." Takže jaký máte teď dojem z komunikace lidí z Air banky ? Opravdu můžete mít takovou banku rádi ?
|
| | Odpovědět |
|
| Radek Honek
28.10.2017 23:20 | bez předmětu
Většina klientů o žádné "smíšené zboží" v bankovní aplikaci nechce. Argumenty , které lidé píšou proti tomuto "vylepšení" jsou bagatelizována . Sice 89% lidí rohlik.cz v App nechce , ale odpovědi typu " Radku, je nám líto, jestli to pro vás pořád není ono. Máme ale i klienty, které nová služba neruší a dokonce ji rádi vyzkouší. Jsme bankou pro všechny, a proto službu Pošlete radost nechceme dávat úplně pryč. Věříme tomu, že takto skrytá vás nebude rušit. Při práci s účty vás nijak neomezuje a aplikaci můžete dál využívat, jak jste zvyklý." Rohlik.cz funguje jen v Praze , Brně a možná ještě někde , takže není pro všechny klienty. Na to vám lidé z Air bank odpoví " I když vy sám v dosahu Rohlik.cz nebydlíte, třeba máte někoho, koho byste chtěl potěšit v některém z míst, kam Rohlík rozváží. Nikdo vás samozřejmě nenutí službu použít. Jestli ji využívat nechcete, snadno ji v aplikaci skryjete." Takže jaký máte teď dojem z komunikace lidí z Air banky ? Opravdu můžete mít takovou banku rádi ?
|
| | Odpovědět |
|
| Radek Honek
28.10.2017 23:20 | bez předmětu
Většina klientů o žádné "smíšené zboží" v bankovní aplikaci nechce. Argumenty , které lidé píšou proti tomuto "vylepšení" jsou bagatelizována . Sice 89% lidí rohlik.cz v App nechce , ale odpovědi typu " Radku, je nám líto, jestli to pro vás pořád není ono. Máme ale i klienty, které nová služba neruší a dokonce ji rádi vyzkouší. Jsme bankou pro všechny, a proto službu Pošlete radost nechceme dávat úplně pryč. Věříme tomu, že takto skrytá vás nebude rušit. Při práci s účty vás nijak neomezuje a aplikaci můžete dál využívat, jak jste zvyklý." Rohlik.cz funguje jen v Praze , Brně a možná ještě někde , takže není pro všechny klienty. Na to vám lidé z Air bank odpoví " I když vy sám v dosahu Rohlik.cz nebydlíte, třeba máte někoho, koho byste chtěl potěšit v některém z míst, kam Rohlík rozváží. Nikdo vás samozřejmě nenutí službu použít. Jestli ji využívat nechcete, snadno ji v aplikaci skryjete." Takže jaký máte teď dojem z komunikace lidí z Air banky ? Opravdu můžete mít takovou banku rádi ?
|
| | Odpovědět |
|
| Karel
17.10.2017 17:52 | bez předmětu
né že jí neporozumněli, ale většina ji ani nechtěla. Banka se teď chová arogantně a všude jen vzkazuje klientům aby si zvykli. Banka kašle na požadavky klientů, kteří chtějí tmavé téma a místo toho leze do pr...le Rohlíku a otravuje lidi touhle reklamou. |
| | Odpovědět |
|
| sfdf
17.10.2017 17:39 | sdfsd
Za co jineho povazovat reklamu, kdyz to naplnuje veskere prvky reklamy? |
| | Odpovědět |
|