| Vavin
28.10.2017 12:41 | Humus
Souhlas s diskutujícím "dlouholetý klient UB". Když pominu hnusný design, nová verze je cokoliv, jenom ne intuitivní. Kdykoliv se přihlásím do nové verze, tak se jenom naštvu. Pokud chci poslat peníze (jednorázově) systém mě nutí zadávat název platby. Proč proboha? Právě toto zdržuje. Identifikuji platbu podle č. účtu, částky, nebo čehokoliv jiného. Pro opakující se platby ve staré verzi fungovaly šablony. Když chci dobít telefon, proč musím do čísla účtu zadat telefonní číslo? To, že z toho systém pozná co chci udělat se svými penězi je sice pěkné, ale celkem zbytečné. Pořád se totiž považuji za svéprávného člověka. V historii účtu ve staré verzi jedním pohledem okamžitě přehledně vidím, co kam šlo, nebo odkud přišlo. V nové verzi se ztrácím. Jsem několikaletý klient UCB, zažil jsem několik bank, nikdy jsem nepotřeboval žádný manuál, internetové bankovnictví používám cca od r. 2000 (s počítači si tykám od poloviny 90.let), stará verze byla i bez těch super hyper novinek slušná, ale toto je děs. A možnost poskytnout zpětnou vazbu žádná. |
| | Odpovědět |
|
| dlouholetý klient UB
17.5.2017 12:57 | bez předmětu
naprostý souhlas , omalovánky non plus ultra, jediné co člověk může dělat buď odejít k jiné bance nebo to zkousnout , zatím to řeším posledních 5 měsíců trvalým jednorázovým přihlašováním do staré verze, stížnosti se samozřejmě zcela mijí účinkem, jen naučená odpověď že nové bankovnictví má plno nových funkcí, i samotní pracovníci banky na mojí pobočce jsou tím novým vzhledem znechuceni, doufám že po půl roce ještě vyfasujeme pastelky |
| | Odpovědět |
|
| Dave
25.11.2016 21:35 | Omalovánky
Proboha! Co to jsou za omalovánky....Už jen chybí integrace s Facebookem. Podobná blbost, jako má Mbank. Ne, teď vážně...Je to děs. Nevím, co to je za móda dělat internetbanking čím dál víc odpornější. Je mě jedno, jestli zaplatím o minutu rychleji nebo pomaleji, ale tohle mě nenadchlo. |
| | Odpovědět |
|