Veřejnost si v soutěži Zlatá koruna 2019 získaly produkty mBank
6.5.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva Zlatá koruna | |
Cena veřejnosti i Cena podnikatelů Zlaté koruny mají své vítěze. V největší anketě finančních produktů bylo odevzdáno téměř 70 tisíc hlasů. Zvítězilo mKonto od mBank a stalo se tak nejoblíbenějším produktem veřejnosti. mBank zvítězila i u podnikatelů.
Největšího úspěchu ve veřejných anketách nepochybně dosáhla mBank, která svým produktem mKonto již potřetí v řadě obhájila vítězství v kategorii Cena veřejnosti. V kategorii Cena podnikatelů je mBank ještě silnější, nejen že obhájila mKontem Business vítězství kategorie počtvrté, odnáší si dokonce i Stříbrnou korunu za eMAX Business. Nemalým úspěchem se může pochlubit i Equa bank, která získala Bronzovou korunu v obou anketách za Běžný účet Equa bank a Podnikatelský běžný účet Equa Bank. Výsledky jasně dokazují, že cenově výhodné bankovní účty jsou u veřejnosti oblíbené. V soutěži Zlatá koruna se pravidelně umisťují na medailových pozicích od roku 2008. V letošním roce vyhrál tento typ finančního produktu 5 medailí ze 6 možných. Jediný produkt, který se umístil na medailových příčkách a není účtem, je Aplikace Smart Banka od Monety. Získala stříbro v Ceně veřejnosti. To potvrzuje, že kromě nízkých nákladů zajímá veřejnost i zvyšující se vliv moderních technologií v každodenním životě. „Cena veřejnosti i Cena podnikatelů jsou hlavními kategoriemi soutěže Zlatá koruna. Anketa veřejnosti není o množství klientů ani o objemu realizovaných prostředků. Vyjadřuje oblíbenost, spokojenost i loajalitu a spokojený klient je pro finanční společnosti tím nejdůležitějším. Toto ocenění je pro společnosti velkým úspěchem a zároveň důkazem, že banka svým klientům rozumí a naslouchá. Radost mi také dělá zvyšující se počet hlasujících, v minulém roce jsme se přiblížili hranici 60 000 odevzdaných hlasů a letos jsme se dostali k 70 000! Hlasující se také aktivněji zapojili a své oblíbené produkty podporovali i komentáři, čehož si nejvíce cením, protože negativní zpětná vazba a kritika je dnes slyšet na vše, naopak dobré slovo a podpora je ojedinělá,“ komentuje výsledky Pavel Doležal, zakladatel a ředitel projektu Zlatá koruna, a dodává: „Dlouhodobý úspěch nízkonákladových bankovních účtů není překvapivým, jsou to produkty, které potřebuje každý a pokud dostane kvalitní službu za nízké náklady, ocení to. Bankovní účty však nebyly jediným typem produktů, které se dostaly do finálové dvacítky. Z hlasování také vyplývá, že nejen odborníci, ale i veřejnost přikládá stále větší důležitost moderním technologiím. Do finále se dostaly dva fintechové projekty, ale i on-line bankovní aplikace, která dokonce získala Stříbrnou korunu. Mezi finalisty byly však i podílové fondy, kreditní karty, neživotní pojištění, spořicí účty, stavební spoření a úvěry.“ „Vítězství v obou hlavních kategoriích největší klientské ankety nás nesmírně těší. Rád bych tímto poděkoval především všem našim klientům, pro které se snažíme neustále naše produkty a služby zlepšovat. Motivují nás k tomu, abychom hledali nové oblasti, kde pro ně můžeme finance a bankovnictví zjednodušit a zlepšit. Chceme, aby mohli méně myslet na banku a více se věnovat věcem, které jsou pro ně v životě důležité. V letošním roce jsme proto k mKontu připravili přelomovou inovaci, pojmenovanou příznačně „mKarta Svět“. Díky ní mají nyní Češi možnost svou běžnou debetní kartou k účtu platit výhodně i v cizině, protože nabízí opravdu skvělý kurz. Mohou se tak spolehnout na to, že jejich karta je jednoduše skvělá doma i v zahraničí. Navíc díky šikovné mobilní aplikaci mohou mít svoji banku po ruce kdykoliv potřebují a zároveň využívat pohodlné placení chytrým telefonem pomocí Google Pay a Apple Pay. Rád bych také poděkoval svým kolegům z mBank, kteří produkty a služby pro naše klienty připravují," řekl k výsledkům Paweł Kucharski, generální ředitel mBank. Výsledky produktové soutěže Zlatá koruna budou známy na konci května Slavnostní předání ocenění proběhne 30. května 2019 v Top Hotelu Praha spolu s vyhlášením Ceny za společenskou odpovědnost a výsledků produktové soutěže Zlaté koruna v 17 soutěžních kategoriích hodnocených 377 člennou odbornou porotou – Finanční akademií. Rekapitulace: Cena veřejnosti Zlaté koruny 2019 Cena podnikatelů Zlaté koruny 2018 Pozn:. Významnou součástí soutěže je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím webových stránek Zlaté koruny. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kde soutěží nejoblíbenější finanční produkty pro malé a střední podnikatele. reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|