Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Přes 80 procent nových klientů si přeje s Allianz komunikovat digitálně. U lidí nad 80 let je to půl na půl

26.1.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


AllianzKomunikaci pomocí e-mailu, telefonu či klientského portálu vítá či dokonce vyžaduje 83 procent všech nových klientů Allianz pojišťovny. V listopadu loňského roku se 75 procent veškeré příchozí komunikace do pojišťovny odehrálo digitální cestou, přičemž Allianz zvládla 68 procent své provozní korespondence také provést tzv. bezpapírově. Podíl klientů, kteří využívají portál MojeAllianz, se blíží pětině.


Svou e-mailovou adresu poskytlo Allianz pojišťovně dosud celkem 40 procent klientů. Toto číslo však zahrnuje i ty nejstarší aktivní smlouvy. O současných trendech nejlépe vypovídají nově založené smluvní vztahy. U těch z listopadu 2017 si digitálně komunikovat s pojišťovnou přálo přes 91 procent klientů mladších 30 let a u lidí mezi 31 – 60 lety se tento podíl pohyboval mezi 80 – 90 procenty. Od tohoto věku jejich počet pozvolna klesal a teprve u lidí nad 80 let se číslo dostalo pod polovinu, na cca 48 procent.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce



Digitalizace je podle Allianz už několik let stěžejním tématem jejího současného vedení. Díky ní prý v Allianz postupně dochází ke zrychlování procesů, neboť kromě možností elektronické komunikace zasahuje do řady dalších oblastí fungování firmy, včetně způsobu likvidace pojistných událostí. 93 procent veškeré korespondence, týkající se likvidací, proběhlo v loňském listopadu v Allianz bezpapírově.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Rychlejším způsobem komunikace s pojišťovnou než je e-mail či telefon může být v některých případech přihlášení na klientský portál MojeAllianz. Lidé si zde mohou sami zadat změny osobních údajů, ale i parametrů smluv, nahlásit pojistnou událost nebo si třeba zažádat o zaslání zelené karty. A mohou zde i zaplatit pojistné. To si  uvědomila již téměř pětina klientů Allianz (konkrétně 19 procent), která jej aktivně používá.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

Produktové novinky bank v březnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Produktové novinky Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu března letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz