Novou službu Air Bank s názvem Pošlete radost někteří klienti nepochopili, jak by si banka přála, a považovali ji za reklamu
17.10.2017 | Zdeněk Bubák | |
Air Bank do své mobilní aplikace My Air zabudovala novou službu Pošlete radost, pomocí které můžete obdarovat své blízké. Ne všichni klienti však novince porozuměli a považovali ji za reklamu, kterou navíc není možné vypnout, o čemž svědčí příspěvky na sociálních sítích. Banka v reakci na tyto připomínky zřejmě umožní uživatelům mobilního bankovnictví novou volbu skrýt.
Nová služba Pošlete radost, která se objevila v mobilním bankovnictví Air Bank, vznikla v dílně dceřiné společnosti My Air ve spolupráci s Rohlik.cz. "Stačí pár ťuknutí na displej Vašeho telefonu a pestrá kytice, moravské víno, příjemné osvěžení nebo balíček pro maroda se vydá na cestu. Radost je možné doručit prozatím ve vybraných městech," sdělovala o novince Air Bank. Nicméně na sociálních sítích se objevily reakce klientů, kteří novinku považovali za reklamu a stěžovali si, že ji nejde vypnout. Srovnání osobních bankovních účtů najdete zde Air Bank na to reagovala takto: "Chápeme, že ne každému se musí nová služba líbit. Naši kolegové z My Air už pracují na možnosti službu v případě nezájmu skrýt." Klienti se tak dočkají možnosti, jak novou službu před svými zraky ukrýt.
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|