V pondělí 13. února spouští Kamali novou reklamní kampaň na svoji krátkodobou nebankovní půjčku. Jde o další krok rebrandingu z Japonské půjčky na Kamali. Hlavní roli v animovaných spotech ztvární kočka. „Snažili jsme se vymyslet jednoduchý děj s jasným sdělením tak, aby byl spot originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný. Divák musí už po prvních vteřinách vědět, že se jedná o Kamali,“ uvedla k nové reklamní kampani Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu společnosti Home Credit. Více o kampani Kamali najdete zde.
Home Credit se rozhodl pro srovnávací reklamu
Hotové jsou celkem tři reklamní spoty ve stopáži 20 sekund. V každém příběhu vystupuje kočka v roli zákazníka, která chce ulovit nejlepší krátkodobou půjčku. Do cesty se jí ale stavějí nejrůznější předražené nabídky a lákadla, například v podobě první půjčky zdarma. „V každém spotu jsou zmíněny tři hlavní výhody půjčky od Kamali, konkrétně jde o nízkou cenu, rychlost vyřízení a bezpečnost.“ doplňuje Cmerková. Kreativní návrh reklamních spotů dodala agentura Oliver.
Kamali
Autor: Home Credit
Vlastnosti půjčky Kamali
Půjčka Kamali je nebankovní krátkodobá půjčka s úrokovou sazbou začínající na 12,5 %. Pro nové klienty je poskytována v maximální výši 10 000 Kč. Ti, kteří si půjčují častěji, mohou dosáhnout až na 200 000 Kč. Poskytovatel slibuje rychlý převod peněz na účet. Pokud dlužník splatí půjčku do 10 000 Kč do 14 dní, tak v rámci akce "První půjčka zdarma" neplatí sice žádný úrok, ale zaplatí poplatek 33 Kč za každou tisícikorunu, tedy v tomto případě celkem 330 Kč. Když se dlužník dostane do obtíží a dokáže poskytovateli tíživou životní situaci, má možnost rozložit si půjčku až na 10 splátek a termín splatnosti se odloží o 30 dní. Při posunutí splátky je nutno zaplatit 79 Kč za každou vypůjčenou tisícikorunu. Jedná se o službu Bezpečná půjčka a zákazník si ji musí sjednat ve smlouvě. Společnost kontroluje záznamy v registrech dlužníků.