Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

UniCredit Bank inovovala internetbanking. Nově zařadila i finanční plánování

25.11.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva UniCredit Bank
  
  


Online Banking od UniCredit BankUniCredit Bank spustila novou verzi Online Bankingu s řadou nových funkcí. Počet uživatelů internetového bankovnictví UniCredit Bank se za poslední dva roky zvýšil o více než 40 procent, a přesáhl tak 400 tisíc. Devět z deseti Čechů je aktivních na internetu a spravují své finance především online. Stav svého účtu kontrolujeme nejčastěji hned v pondělí, do bankovnictví se první den v týdnu přihlašujeme bezmála o 40 % častěji než v jiné dny. Platby pak posíláme především dopoledne mezi 9. a 12. hodinou, ukazují data UniCredit Bank.


Online Banking od UniCredit Bank„Internetové bankovnictví dnes již není jen o placení. Stává se centrem finančního plánování, abychom měli všechny výdaje pod kontrolou. Přicházíme s inovací našeho Online Bankingu, která odráží právě tyto trendy. Umožňuje klientům jednoduše odesílat platby, plánovat rozpočet na budoucí výdaje a kdykoliv se přehledně podívat na ty minulé. S chytrým automatickým spořením navíc klienti snadněji ušetří peníze na všechny své sny,“ říká Carmelo Minardi, ředitel Multi–Channel Banking, UniCredit Bank.

Nová funkce Zaplatit pozná, zda je platba domácí nebo do zahraničí



Desítky tisíc běžných transakcí, které každý den klienti provedou, jim usnadní funkce ZAPLATIT. „S novou funkcí Online Bankingu nemusíte řešit, jaký typ platby chcete provést. Zadáte číslo účtu nebo telefonní číslo a systém sám pozná, zda posíláte domácí, zahraniční platbu nebo si třeba chcete dobít kredit na mobilním telefonu,“ vysvětluje Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví.

Následně jen doplníte nepovinné údaje jako variabilní symbol a platbu pošlete. Vše je podle banky intuitivní, rychlé a jednoduché. Online Banking si také zapamatuje čísla účtů a všechny potřebné údaje a přehledně je uloží do adresáře. Pro nejčastější platby si klienti mohou vytvořit šablonu pro další použití.



Sledujte své výdaje



S Online Bankingem UniCredit Bank mohou klienti nově také podrobněji sledovat své finance. Všechny výdaje klienta automaticky zařadí do jedné z devíti hlavních kategorií (Hotovost, Domácnost, Doprava, Volný čas a nakupování, Zdraví a krása, Vzdělání, Podnikání, Splátky a poplatky a Ostatní). V případě, že systém výdaj nedokáže zařadit, může si jej do správné „přihrádky“ přidat uživatel sám. Podobné možnosti dnes již nabízí internetové bankovnictví mBank a Air Bank, kde si můžete dokonce pomocí služby Šanon archivovat účtenky.

Online Banking od UniCredit BankV každé kategorii Online Bankingu od UniCredit Bank jde zároveň nastavit měsíční rozpočet a na interaktivních grafech průběžně sledovat, jak se jej daří naplňovat. Hlavní stránka také ukazuje zůstatky u všech produktů včetně karet, spořicích účtů, úvěrů a investic. Své finance tak mají  klienti pod kontrolou hned při prvním pohledu do Online Bankingu.

„Další novinkou jsou „Má přání“. Toužíte po kvalitní kabelce nebo letní dovolené? Zvolíte si cenu a termín, do kdy si chcete přání splnit a Online Banking sám dopočítá, kolik potřebujete měsíčně odložit stranou. Abyste opravdu nezapomínali, rovnou jedním klikem vytvoříte trvalý příkaz, který vždy odešle potřebnou částku na spoření zcela automaticky. Za stanovenou dobu tak budete mít celou částku naspořenou a můžete se vydat na nákupy,“ popisuje Radek Jirka.

Nové funkce Online Bankingu od UniCredit Bank



Zůstatky všech produktů na hlavní stránce
  • všechny produkty včetně karet, spořicích účtů, úvěrů a investic
Funkce „Zaplatit“
  • klient nemusí řešit, jaký typ platby chce provést
  • zadá číslo účtu nebo telefonní číslo (ve správném formátu) a systém sám pozná, zda se jedná o domácí nebo zahraniční platbu, nebo zda jde o dobití kreditu na mobilním telefonu
  • dále klient doplní nepovinné údaje, jako je například variabilní symbol a platbu odešle
Podrobnější sledování výdajů (financí)
  • automatické zařazení výdajů klienta do jedné z 9 hlavních kategorií (Hotovost, Domácnost, Doprava, Volný čas a nakupování, Zdraví a krása, Vzdělání, Podnikání, Splátky a poplatky a Ostatní)
  • pokud systém nedokáže výdaj zařadit, může si ho do správné kategorie klient přidat sám
  • u každé kategorie lze nastavit měsíční rozpočet a na interaktivních grafech průběžně sledovat, jak se jej daří naplňovat
Funkce „Má přání“
  • klient si zvolí cenu a termín, do kdy si chce své konkrétní přání splnit (například nákup chytrého telefonu) a Online Banking sám dopočítá, kolik klient potřebuje měsíčně odložit stranou
  • pokud klient s částkou určenou Online Bankingem souhlasí, může jedním klikem vytvořit trvalý příkaz, který odešle potřebnou částku na spoření
  • nutné mít založený spořicí účet nebo si ho založit pomocí Online Bankingu přímo na záložce „Má přání“

Platby posíláme převážně dopoledne



Online Banking od UniCredit BankDo svého internetového bankovnictví se Češi nejčastěji přihlašují v první polovině týdne. Za nejsilnějším pondělím s mírným odstupem následují další pracovní dny. „Naopak o víkendu nechává většina klientů své finance stranou, počet přihlášení opět roste až během nedělního odpoledne, tedy těsně před úplným závěrem týdne,“ přibližuje Carmelo Minardi.

Peníze pak z účtu posíláme hlavně v dopoledních hodinách, nejvyšší špička nastává po 10. hodině. Přes internetové bankovnictví proudí čím dál více peněz. Průměrná transakce klientů UniCredit Bank dnes přesahuje 6 270 Kč, což je o 7 procent více než v loňském roce. Nejsilnějším dnem je opět pondělí, významný nárůst počtu plateb ale začíná opět již v neděli podvečer.

Snímky obrazovek Online Bankingu od UniCredit Bank



Online Banking od UniCredit Bank
Online Banking od UniCredit Bank
Online Banking od UniCredit Bank
Online Banking od UniCredit Bank
Autor. UniCredit Bank


      
  


Související články:
Visa rozšíří mobilní platby do 12 evropských zemí

Změny bankovních poplatků v únoru. Většinou se zdražovalo

Ubytování a hotelnictví se už zase daří, ale konkurence roste

Mobilní peněženka ČSOB si získala 10 tisíc klientů. Jak funguje? Banka připravuje placení otiskem prstu

České daňové prostředí nepodporuje podnikání. Nejvíce lidé plavou v reverse charge a v převodních cenách

Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Visa rozšíří mobilní platby do 12 evropských zemí

iPhone tisicovka V roce 2014 provozovatel bankovních karet Visa spustil podporu mobilních plateb. 16. února minulého roku Visa Europe oznámila rozšíření Visa platební tokenizační služby (Visa Europe Payment Tokenisation Service, VEPTS), která umožňuje finančním a dalším institucím integrovat tokenizaci...

Změny bankovních poplatků v únoru. Většinou se zdražovalo

Bankovní poplatky Přinášíme vám přehled změn v sazebnících bank, ke kterým došlo na konci ledna a v únoru. Změny jsme zaznamenali u Fio banky. U ní se týkaly investičních služeb. Dále sazebník...

Ubytování a hotelnictví se už zase daří, ale konkurence roste

Hotely Rostoucí návštěvnost hostů ze zahraničí i z tuzemska, stoupající ceny a tržby. Odvětví hotelnictví a ubytování v ČR prosperuje a zapomíná na předchozí tíživá krizová léta a úbytek ruské klientely...

Mobilní peněženka ČSOB si získala 10 tisíc klientů. Jak funguje? Banka připravuje placení otiskem prstu

Mobilní aplikace NaNákupy od ČSOB ČSOB informovala o tom, v jaké míře její klienti využívají mobilní aplikaci NaNákupy, kterou banka představila v červnu roku 2016, tedy v polovině loňského roku. Od začátku fungování si aplikaci...

všechny články v rubrice










   
 
Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


ANO konto
Běžný účet zcela ZDARMA
ANO spořitelní družstvo


Equa bank
Užijte si pohodlí běžného účtu se zlatou kartou
Equa bank


MůjÚčet zdarma
s konceptem MojeOdměny
Komerční banka


mPůjčka Plus
s úrokem 0 %
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz