Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB připravila pro klienty řešení pro elektronickou evidenci tržeb

2.11.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva ČSOB
  
  


Elektronická evidence tržebČSOB nabízí klientům řešení povinností spojených s elektronickou evidencí tržeb (EET) pomocí platebních terminálů. Je vhodné pro klienty, kteří nemají žádný pokladní systém a nechtějí do jeho pořízení investovat, i pro ty, jejichž stávající pokladna neumožňuje rozšíření funkcí pro potřeby elektronické evidence.


ČSOB začala nabízet klientům řešení povinností spojených s elektronickou evidencí tržeb pomocí platebních terminálů. Nabízené řešení ČSOB je vhodné pro klienty, kteří nemají žádný pokladní systém a nechtějí do jeho pořízení investovat, i pro ty, jejichž stávající pokladna neumožňuje rozšíření funkcí pro potřeby EET.

„Zavedli jsme tuto službu, protože klienti naší banky očekávají podporu v rámci nového zákona o EET a my jim chceme s touto zákonnou povinností pomoci. Navíc jak ukázal náš průzkum, podnikatelé mají z EET obavy a očekávají pomoc i od své banky,“ uvedl Martin Štýber, manažer útvaru Platební řešení a prodej ČSOB.

Čtěte zde: Komerční banka a KB SmartPay již nabízí řešení EET

Průzkum ČSOB, který byl proveden v rámci Indexu očekávání firem, ukázal, že pro většinu malých a středních podniků představuje elektronická evidence tržeb finanční zátěž. Na vysoké náklady poukazovaly ve větší míře firmy s obratem pod 40 milionů korun. Se zavedením EET souhlasí jen čtyři z deseti zástupců živnostníků a malých nebo středních firem. Nesouhlas ve stejné míře zazníval od živnostníků, společností s ručením omezeným i akciových společností. „ČSOB se díky svému řešení bude snažit podnikatelům a živnostníkům jejich situaci ulehčit a finančně nezatížit,“ doplňuje Štýber.  



Platební terminál ČSOB pro přijímání bezhotovostních i hotovostních plateb umožní zadávat celkové částky nákupu i jednotlivé položky, a to s příslušnými daňovými sazbami. Terminál zajistí online komunikaci přímo na server Finanční správy, kde platba získá unikátní kód pro zaevidování dané tržby. Obdržený unikátní kód je následně vytištěn na účtenku z terminálu.

Pokud bude server Finanční správy nedostupný nebo nebude připojení k internetu fungovat, platební terminál si operaci zapamatuje a pošle ji hned, jak to bude možné. V tomto případě se vytiskne účtenka ve zjednodušeném režimu s podpisovým kódem poplatníka. Veškeré operace je možné kontrolovat ve webové aplikaci POS Merchant, kterou dodává ČSOB bezplatně všem svým klientům provozujícím platební terminály.


      
  


Související články:
Banka CREDITAS spouští API. Klientská data tak budou k dipozici FinTech společnostem a IT oddělením firemních klientů banky

Komerční banka má na svých stránkách chatovací službu

Mohou technologičtí giganti jako Facebook v budoucnu ohrozit bankovní sektor?

Téměř třetina lidí by banku změnila, ale nakonec to udělají jen čtyři procenta klientů

Pátá největší banka co do počtu klientů - Fio banka - umožňuje posílat některé platby bez autorizace

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Banka CREDITAS spouští API. Klientská data tak budou k dipozici FinTech společnostem a IT oddělením firemních klientů banky

Banka CREDITAS Třetí banka v ČR spustila API, které otevírá internetové bankovnictví a umožňuje jeho propojení s aplikacemi třetích stran. Touto bankou je nováček na trhu Banka CREDITAS, která se na banku...

Komerční banka má na svých stránkách chatovací službu

Komerční banka Od začátku října mohou klienti Komerční banky využívat chat, novou službu přístupnou z internetových stránek KB - www.kb.cz. Prostřednictvím tohoto moderního komunikačního nástroje...

Mohou technologičtí giganti jako Facebook v budoucnu ohrozit bankovní sektor?

iPhone_tisicovka Společnost AUKA, která je technologickým průkopníkem mobilních plateb v Norsku, si nechala vyhotovit průzkum o připravenosti bankéřů z 15 evropských zemí

Téměř třetina lidí by banku změnila, ale nakonec to udělají jen čtyři procenta klientů

Změna banky Česká bankovní asociace (ČBA) po roce zjišťovala, jak jsou klienti spokojeni se svou bankou. Většina ze zákazníků českých bank je spokojena, je to 80 %. Nicméně na druhé straně existuje 30 % těch...

všechny články v rubrice










   
 
Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


mPůjčka Plus
s úrokem 0 %
mBank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz