Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Podzimní kampaň Modré pyramidy s názvem Od mala

7.10.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Modré pyramidy
  
  


Modrá pyramidaV rámci nové kampaně „Od mala“ představuje Modrá pyramida v emotivních image spotech své finanční poradce a ukazuje, že nadání pro vytváření krásného domova mají skutečně v krvi již od dětství. Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s agenturou OgilvyOne.


Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.

reklama

ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce


„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.

Srovnání stavebního spoření najdete zde


Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.

Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.

Jak a proč kampaň vznikla?



Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida



      
  


Související články:
Chytrý Honza a Hypocentrum spojí své síly. Společně vytvoří jednu z nejsilnějších prodejních sítí s úvěry na bydlení

Úvěry na bydlení dražší než nájmy ve většině krajů

Stavební spořitelny v dubnu předvedly explozi změn ve svých produktech a službách

Vybrané stavební spořitelny zvýšily sazby u úvěrů, buď přímo nebo prostřednictvím nižšího zvýhodnění

Modrá pyramida mění design poradenských center



všechny články
Dále v rubrice

Kampelička AKCENTA se mění na Československé úvěrní družstvo

Československé úvěrní družstvo AKCENTA, spořitelní a úvěrní družstvo (ASUD) změnila k 1. červnu 2017 své oficiální jméno. Nově bude vystupovat jako Československé úvěrní družstvo. Společnost k rebrandingu prý přistoupila především kvůli zjednodušení svého pojmenování.

ING Bank otevřela novou pobočku v Obchodním centru Chodov v Praze

ING Bank - logo s tulipány Klienti ING Bank mohou nově zavítat do moderní pobočky v nákupním centru na Chodově. Kamenná pobočka, která je snadno dostupná přímo ze stanice metra Chodov, nabízí samoobslužnou zónu...

MONETA Money Bank smění chorvatské kuny, eura, libru a dolary bez poplatku

MONETA Money Bank Od 15. května do 31. srpna 2017 bude MONETA Money Bank nabízet směnu chorvatských kun bez poplatku...

Hospodářské výsledky bank v roce 2016. Zisk velkých bank zlepšil prodej podílů v karetní společnosti VISA

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

všechny články v rubrice










   
 
Běžný účet Air Bank
Jediný běžný účet s úrokem 1,0 %
Air Bank


Hypotéka ČS
Vysněné bydlení s hypotékou, kterou řídíte vy
Česká spořitelna


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


MONETA Money Bank
Expres půjčka od 5,9 %
MONETA Money Bank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz