Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Podzimní kampaň Modré pyramidy s názvem Od mala

7.10.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Modré pyramidy
  
  


Modrá pyramidaV rámci nové kampaně „Od mala“ představuje Modrá pyramida v emotivních image spotech své finanční poradce a ukazuje, že nadání pro vytváření krásného domova mají skutečně v krvi již od dětství. Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s agenturou OgilvyOne.


Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.

Srovnání stavebního spoření najdete zde


Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.

Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.

Jak a proč kampaň vznikla?



Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida



      
  


Související články:
Modrá pyramida mění design poradenských center

Změny v úrokových sazbách a v akcích u stavebních spořitelen v září

Změny u stavebních spořitelen. Snižování úrokových sazeb u úvěrů, ale i u spoření, nové akce

Stavební spořitelny snižovaly úrokové sazby u úvěrů na bydlení, zahajovaly nové akce a některé prodloužily

Změny u stavebních spořitelen v dubnu - snižování sazeb, prodlužování výhodných akcí



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

Bankomaty Air Bank Air Bank ve čtvrtek 9. února spustila nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze...

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

ČSOB logo Od 1. března začne platit povinnost přihlásit se k elektronické evidenci tržeb pro všechny velkoobchody a maloobchody...

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

Mobil - tisícovky Kyberzločinci okradou na internetu tisíce uživatelů každý rok. Průzkum společnosti Kaspersky Lab zjistil, že více než polovině okradených uživatelů (52 %) se ukradená částka vrátila pouze z části nebo vůbec...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


Běžný účet Air Bank
Jediný běžný účet s úrokem 1,0 %
Air Bank


Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 0,8 % ročně
Equa bank


Minutová půjčka
s RPSN od 5,9 %
Equa bank


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz