Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Podzimní kampaň Modré pyramidy s názvem Od mala

7.10.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Modré pyramidy
  
  


Modrá pyramidaV rámci nové kampaně „Od mala“ představuje Modrá pyramida v emotivních image spotech své finanční poradce a ukazuje, že nadání pro vytváření krásného domova mají skutečně v krvi již od dětství. Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s agenturou OgilvyOne.


Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.



„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.

Srovnání stavebního spoření najdete zde


Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.

Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.

Jak a proč kampaň vznikla?



Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida



      
  


Související články:
Vybrané stavební spořitelny zvýšily sazby u úvěrů, buď přímo nebo prostřednictvím nižšího zvýhodnění

Modrá pyramida mění design poradenských center

Změny v úrokových sazbách a v akcích u stavebních spořitelen v září

Změny u stavebních spořitelen. Snižování úrokových sazeb u úvěrů, ale i u spoření, nové akce

Stavební spořitelny snižovaly úrokové sazby u úvěrů na bydlení, zahajovaly nové akce a některé prodloužily



všechny články
Dále v rubrice

Fio banka má 700 tisíc klientů a je tak pátou největší bankou na trhu podle počtu zákazníků

Fio banka Fio banka oznámila, že jejích služeb využívá už 700 000 osob. Je tak po České spořitelně, ČSOB, Komerční bance a MONETA Money Bank pátou největší tuzemskou bankou podle počtu klientů...

ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

Bankomaty Air Bank Air Bank ve čtvrtek 9. února spustila nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze...

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

ČSOB logo Od 1. března začne platit povinnost přihlásit se k elektronické evidenci tržeb pro všechny velkoobchody a maloobchody...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 0,8 % ročně
Equa bank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz