Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Podzimní kampaň Modré pyramidy s názvem Od mala

7.10.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Modré pyramidy
  
  


Modrá pyramidaV rámci nové kampaně „Od mala“ představuje Modrá pyramida v emotivních image spotech své finanční poradce a ukazuje, že nadání pro vytváření krásného domova mají skutečně v krvi již od dětství. Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s agenturou OgilvyOne.


Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.

reklama

ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce


„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.

Srovnání stavebního spoření najdete zde


Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.

Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.

Jak a proč kampaň vznikla?



Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida



      
  


Související články:
Další díl podzimního seriálu o nabídce stavebních spořitelen, tentokrát o produktech Modré pyramidy

Změny u stavebních spořitelen v září: nové akce, úpravy úrokových sazeb

Aktuální podzimní kampaně Modré pyramidy a ČMSS

Akční nabídka Rychloúvěru od Modré pyramidy se sazbou 4,99 procenta

Chytrý Honza a Hypocentrum spojí své síly. Společně vytvoří jednu z nejsilnějších prodejních sítí s úvěry na bydlení



všechny články
Dále v rubrice

Banka CREDITAS spouští API. Klientská data tak budou k dipozici FinTech společnostem a IT oddělením firemních klientů banky

Banka CREDITAS Třetí banka v ČR spustila API, které otevírá internetové bankovnictví a umožňuje jeho propojení s aplikacemi třetích stran. Touto bankou je nováček na trhu Banka CREDITAS, která se na banku...

Komerční banka má na svých stránkách chatovací službu

Komerční banka Od začátku října mohou klienti Komerční banky využívat chat, novou službu přístupnou z internetových stránek KB - www.kb.cz. Prostřednictvím tohoto moderního komunikačního nástroje...

Mohou technologičtí giganti jako Facebook v budoucnu ohrozit bankovní sektor?

iPhone_tisicovka Společnost AUKA, která je technologickým průkopníkem mobilních plateb v Norsku, si nechala vyhotovit průzkum o připravenosti bankéřů z 15 evropských zemí

Téměř třetina lidí by banku změnila, ale nakonec to udělají jen čtyři procenta klientů

Změna banky Česká bankovní asociace (ČBA) po roce zjišťovala, jak jsou klienti spokojeni se svou bankou. Většina ze zákazníků českých bank je spokojena, je to 80 %. Nicméně na druhé straně existuje 30 % těch...

všechny články v rubrice










   
 
Equa bank
Užijte si pohodlí běžného účtu se zlatou kartou
Equa bank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank


MůjÚčet od KB
za 0 Kč měsíčně s garancí kvality
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz