Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Podzimní kampaň Modré pyramidy s názvem Od mala

7.10.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva Modré pyramidy
  
  


Modrá pyramidaV rámci nové kampaně „Od mala“ představuje Modrá pyramida v emotivních image spotech své finanční poradce a ukazuje, že nadání pro vytváření krásného domova mají skutečně v krvi již od dětství. Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s agenturou OgilvyOne.


Hlavní cíl nové komunikační strategie Modré pyramidy s názvem „Od mala“ je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny.



„Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Televizní spoty poběží v prime time na Primě, Nově a ČT.

Srovnání stavebního spoření najdete zde


Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Doboš.

Srovnání úvěrů ze stavebního spoření najdete zde

Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.

Jak a proč kampaň vznikla?



Jak a proč kampaň „Od mala“ vznikla
Autor: Modrá pyramida



      
  


Související články:
Změny poplatků a úrokových sazeb u stavebních spořitelen za uplynulý měsíc

Změny v poplatcích a sazbách u stavebních spořitelen mezi únorem a březnem

Modrá pyramida snížila sazbu u Hypoúvěru a v akci dočasně nevybírá některé poplatky

Změny u stavebních spořitelen v únoru: tři z nich změnily úrokové sazby úvěrů, většinou je zdražily

Modrá pyramida nabízí prémii ke svému produktu Moudré spoření



všechny články
Dále v rubrice

Oberbank očekává po rekordním roce další růst

Oberbank Rakouská banka Oberbank AG i v roce 2017 udržela růstový trend a zaznamenala rekordní výsledek: bilanční suma vzrostla o 8,7 % na 20,8 mld. EUR, zisk z úroků se podařilo zvýšit o 7,7 %...

Výsledky bank za rok 2017. Největší zisk měla ČSOB následovaná Českou spořitelnou a Komerční bankou

Banky Jak české banky hospodařily v roce 2017? Přicházíme s pravidelním ročním přehledem ekonomických a obchodních výsledků českých bank, tentokrát za rok 2017. Nejvyššího zisku...

Komerční banka změnila své webové stránky

Komerční banka Komerční banka má nové webové stránky www.kb.cz. Jak banka prohlásila ve zprávě, zaslané médiím, cílem nových stránek byla větší přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost. Stránky banka...

Komerční banka nabízí podnikatelům vystavování faktur přímo v internetbankingu

KB Komerční banka (KB) ve spolupráci se společností Fakturoid přichází s online fakturací Fakturoid. Umožní malým firmám a živnostníkům vystavovat faktury přímo v internetovém bankovnictví...

všechny články v rubrice










   
 
Rychlá půjčka
Bonusová sazba od 4,9 % jako odměna za řádné splácení
Raiffeisenbank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank


MůjÚčet od KB
za 0 Kč měsíčně s garancí kvality
Komerční banka


Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


eKonto SMART
Chcete mít běžné bankovní služby zdarma?
Raiffeisenbank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz