Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

26.8.2016  |  Monika Šimůnková
  
  


V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnuObčas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, že má spotřebitel pocit, že byl podveden, může si nechat zdarma poradit od poradců. Spotřebitelská organizace dTest totiž provozuje bezplatnou telefonickou a online poradnu, kde právní poradci pomohou s jakýmkoliv spotřebitelským problémem.


Ve chvílích, kdy se spotřebitelé cítí být podvedeni, ať už se jedná o neuznání reklamace nebo naúčtování neoprávněného poplatku, mají možnost obrátit se na poradce. S takovými problémy může pomoci organizace dTest, která provozuje bezplatnou telefonickou nebo online poradnu.

Vyřešeno přes 135 tisíc případů



Poradci dTestu reagují na dotazy spotřebitelů již šestým rokem. Za tu dobu pomohli vyřešit přes 135 000 potíží. Spotřebitelé se na ně obrací s širokou škálou problémů. Volají, protože potřebují uzavřít smlouvu, když jim přijde podezřele vysoké vyúčtování,  když řeší reklamaci zboží nebo problémy v rámci půjček. Poradna pomůže jak lidem, kteří se dostali do nesnází, tak těm, kteří potřebují poradit ohledně jejich spotřebitelských práv.

„Naši právní poradci jsou bezplatně k dispozici každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na telefonním čísle 299 149 009. Díky tomu, že jsou v neustálé pohotovosti, odpovídají rychle i na dotazy, které spotřebitelé posílají online,“ uvádí Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest.

Složitější případy je možné řešit osobně na pobočce



Poradci jsou k dispozici i v případě řešení složitých potíží. Tehdy by měl mít spotřebitel připraveny všechny související písemnosti a stručně vysvětlit daný problém. Poradcům toto velmi pomůže k rychlejšímu pochopení situace a tak i k rychlejšímu vyhledání rady, kterou spotřebitel potřebuje.

„Pokud je případ příliš komplikovaný, aby šel vyřešit po telefonu, nabízíme také možnost objednat se pomocí poradenské linky a přijít osobně do naší kamenné poradny v Praze,“ dodává Hoffmannová.

Řeší i neseriózní praktiky obchodníků



Kromě dotazů lze do poradny zavolat i ohledně stížností či podnětů týkajících se podezřelého jednání prodejců. Nezávislá spotřebitelská organizace dTest na základě telefonátů odhaluje obchodníky, kteří se svými zákazníky a klienty nejednají správným způsobem.



Díky dotazům spotřebitelů dTest upozorňuje na neseriózní praktiky i spoustu dalších potenciálních obětí nepoctivých prodejců. Poradna tak dala za vznik mnoha upozorněním na nové finty pořadatelů předváděcích akcí, informovala také, jak postupovat v případě, že nedojde zboží objednané z e-shopů a slevových portálů, nebo jakému typu nabídek úvěrů je lepší se obloukem vyhnout.

Od začátku letošního roku stihli právní poradci pomoci více než 17 000 lidí v nesnázích a každý všední den radí mnoha dalším. Poradna dTest nabízí taktéž možnost zaslání dotazu přes webové stránky.


      
  


Související články:
V průzkumu nejlepší zákaznické zkušenosti zvítězily tři banky

Profitoskop za rok a čtvrt: Jak pokračuje modelové zhodnocování peněz klientů českými bankami?

Jak banky chrání svoji e-mailovou komunikaci

Era příští rok zmizí a zůstane jen Poštovní spořitelna. ČSOB s Českou poštou podepsaly novou smlouvu

Banky a FinTech společnosti by v budoucnu chtěli více spolupracovat, ale zatím příliš nevědí jak

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

V průzkumu nejlepší zákaznické zkušenosti zvítězily tři banky

Air Bank Společnost KPMG vydala výsledky studie „Fair play: 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017“. Ta s využitím metody KPMG Nunwood poprvé zkoumala stav české zákaznické zkušenosti´...

Profitoskop za rok a čtvrt: Jak pokračuje modelové zhodnocování peněz klientů českými bankami?

Profitoskop Po roce a čtvrt fungování projektu Profitoskop opět vyhodnocujeme, jak by nám banky zhodnotily naše peníze, a to za celé období od počátku projektu a současně i za poslední čtvrtletí, tj. od dubna do června 2017...

Jak banky chrání svoji e-mailovou komunikaci

Emailová komunikace E-mailová komunikace je již několik let zneužívána podvodníky k získání přístupů k bankovním účtům pomocí falešných e-mailů odesílaných jménem bank a finančních institucí. Své zkušenosti s tím mají...

Era příští rok zmizí a zůstane jen Poštovní spořitelna. ČSOB s Českou poštou podepsaly novou smlouvu

Era / Poštovní spořitelna Ve středu podepsali zástupci České pošty a ČSOB smlouvu o spolupráci na dalších 10 let. Pošty tak nadále budou nabízet bankovní služby pod značkou Poštovní spořitelny, tedy obchodní značky...

všechny články v rubrice










   
 
Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


MůjÚčet zdarma
s konceptem MojeOdměny
Komerční banka


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka


mPůjčka Plus
s úrokem 0 %
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz