Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

26.8.2016  |  Monika Šimůnková
  
  


V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnuObčas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, že má spotřebitel pocit, že byl podveden, může si nechat zdarma poradit od poradců. Spotřebitelská organizace dTest totiž provozuje bezplatnou telefonickou a online poradnu, kde právní poradci pomohou s jakýmkoliv spotřebitelským problémem.


Ve chvílích, kdy se spotřebitelé cítí být podvedeni, ať už se jedná o neuznání reklamace nebo naúčtování neoprávněného poplatku, mají možnost obrátit se na poradce. S takovými problémy může pomoci organizace dTest, která provozuje bezplatnou telefonickou nebo online poradnu.

Vyřešeno přes 135 tisíc případů



Poradci dTestu reagují na dotazy spotřebitelů již šestým rokem. Za tu dobu pomohli vyřešit přes 135 000 potíží. Spotřebitelé se na ně obrací s širokou škálou problémů. Volají, protože potřebují uzavřít smlouvu, když jim přijde podezřele vysoké vyúčtování,  když řeší reklamaci zboží nebo problémy v rámci půjček. Poradna pomůže jak lidem, kteří se dostali do nesnází, tak těm, kteří potřebují poradit ohledně jejich spotřebitelských práv.

„Naši právní poradci jsou bezplatně k dispozici každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na telefonním čísle 299 149 009. Díky tomu, že jsou v neustálé pohotovosti, odpovídají rychle i na dotazy, které spotřebitelé posílají online,“ uvádí Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest.

Složitější případy je možné řešit osobně na pobočce



Poradci jsou k dispozici i v případě řešení složitých potíží. Tehdy by měl mít spotřebitel připraveny všechny související písemnosti a stručně vysvětlit daný problém. Poradcům toto velmi pomůže k rychlejšímu pochopení situace a tak i k rychlejšímu vyhledání rady, kterou spotřebitel potřebuje.

„Pokud je případ příliš komplikovaný, aby šel vyřešit po telefonu, nabízíme také možnost objednat se pomocí poradenské linky a přijít osobně do naší kamenné poradny v Praze,“ dodává Hoffmannová.

Řeší i neseriózní praktiky obchodníků



Kromě dotazů lze do poradny zavolat i ohledně stížností či podnětů týkajících se podezřelého jednání prodejců. Nezávislá spotřebitelská organizace dTest na základě telefonátů odhaluje obchodníky, kteří se svými zákazníky a klienty nejednají správným způsobem.

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


Díky dotazům spotřebitelů dTest upozorňuje na neseriózní praktiky i spoustu dalších potenciálních obětí nepoctivých prodejců. Poradna tak dala za vznik mnoha upozorněním na nové finty pořadatelů předváděcích akcí, informovala také, jak postupovat v případě, že nedojde zboží objednané z e-shopů a slevových portálů, nebo jakému typu nabídek úvěrů je lepší se obloukem vyhnout.

Od začátku letošního roku stihli právní poradci pomoci více než 17 000 lidí v nesnázích a každý všední den radí mnoha dalším. Poradna dTest nabízí taktéž možnost zaslání dotazu přes webové stránky.


      
  


Související články:
ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

Bankomaty Air Bank Air Bank ve čtvrtek 9. února spustila nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze...

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

ČSOB logo Od 1. března začne platit povinnost přihlásit se k elektronické evidenci tržeb pro všechny velkoobchody a maloobchody...

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

Mobil - tisícovky Kyberzločinci okradou na internetu tisíce uživatelů každý rok. Průzkum společnosti Kaspersky Lab zjistil, že více než polovině okradených uživatelů (52 %) se ukradená částka vrátila pouze z části nebo vůbec...

všechny články v rubrice










   
 
Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 0,8 % ročně
Equa bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz