Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

26.8.2016  |  Monika Šimůnková
  
  


V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnuObčas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, že má spotřebitel pocit, že byl podveden, může si nechat zdarma poradit od poradců. Spotřebitelská organizace dTest totiž provozuje bezplatnou telefonickou a online poradnu, kde právní poradci pomohou s jakýmkoliv spotřebitelským problémem.


Ve chvílích, kdy se spotřebitelé cítí být podvedeni, ať už se jedná o neuznání reklamace nebo naúčtování neoprávněného poplatku, mají možnost obrátit se na poradce. S takovými problémy může pomoci organizace dTest, která provozuje bezplatnou telefonickou nebo online poradnu.

Vyřešeno přes 135 tisíc případů



Poradci dTestu reagují na dotazy spotřebitelů již šestým rokem. Za tu dobu pomohli vyřešit přes 135 000 potíží. Spotřebitelé se na ně obrací s širokou škálou problémů. Volají, protože potřebují uzavřít smlouvu, když jim přijde podezřele vysoké vyúčtování,  když řeší reklamaci zboží nebo problémy v rámci půjček. Poradna pomůže jak lidem, kteří se dostali do nesnází, tak těm, kteří potřebují poradit ohledně jejich spotřebitelských práv.

„Naši právní poradci jsou bezplatně k dispozici každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na telefonním čísle 299 149 009. Díky tomu, že jsou v neustálé pohotovosti, odpovídají rychle i na dotazy, které spotřebitelé posílají online,“ uvádí Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest.

Složitější případy je možné řešit osobně na pobočce



Poradci jsou k dispozici i v případě řešení složitých potíží. Tehdy by měl mít spotřebitel připraveny všechny související písemnosti a stručně vysvětlit daný problém. Poradcům toto velmi pomůže k rychlejšímu pochopení situace a tak i k rychlejšímu vyhledání rady, kterou spotřebitel potřebuje.

„Pokud je případ příliš komplikovaný, aby šel vyřešit po telefonu, nabízíme také možnost objednat se pomocí poradenské linky a přijít osobně do naší kamenné poradny v Praze,“ dodává Hoffmannová.

Řeší i neseriózní praktiky obchodníků



Kromě dotazů lze do poradny zavolat i ohledně stížností či podnětů týkajících se podezřelého jednání prodejců. Nezávislá spotřebitelská organizace dTest na základě telefonátů odhaluje obchodníky, kteří se svými zákazníky a klienty nejednají správným způsobem.



Díky dotazům spotřebitelů dTest upozorňuje na neseriózní praktiky i spoustu dalších potenciálních obětí nepoctivých prodejců. Poradna tak dala za vznik mnoha upozorněním na nové finty pořadatelů předváděcích akcí, informovala také, jak postupovat v případě, že nedojde zboží objednané z e-shopů a slevových portálů, nebo jakému typu nabídek úvěrů je lepší se obloukem vyhnout.

Od začátku letošního roku stihli právní poradci pomoci více než 17 000 lidí v nesnázích a každý všední den radí mnoha dalším. Poradna dTest nabízí taktéž možnost zaslání dotazu přes webové stránky.


      
  


Související články:
Fio banka má 800 tisíc klientů. Na letošek chystá podílové fondy, nové mobilní bankovnictví a Android Pay

Equa bank nasadila nové reklamní spoty. Režisérkou je Alice Nellis

Přiměje konkurenční boj velké banky zvednout úročení spořicích i termínovaných účtů?

Otevírací doba a platební styk bank na konci roku 2017. Jak fungují banky kolem Vánoc a na silvestra?

Česká spořitelna otevřela velkou pobočku v novém konceptu v Pardubicích

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde



všechny články
Dále v rubrice

Fio banka má 800 tisíc klientů. Na letošek chystá podílové fondy, nové mobilní bankovnictví a Android Pay

Fio banka Služeb Fio banky využívá už 800 tisíc klientů, meziročně se jejich počet zvýšil o 17 %. Banka přidala nové pobočky, klienti ji teď najdou na 80 místech po celém Česku. Rozšiřuje i produktové portfolio...

Equa bank nasadila nové reklamní spoty. Režisérkou je Alice Nellis

Equa bank Na rok 2018 připravila Equa bank novou reklamní kampaň. Se svým sloganem „S Equa bank je vše pohádkově snadné“ zdůrazňuje kampaň snadnost změny banky. Equa bank v reklamě tvrdí, že žádná...

Přiměje konkurenční boj velké banky zvednout úročení spořicích i termínovaných účtů?

Banka Která banka je nejlepší? Odpovědět na tuto otázku se snaží řada soutěží, které často přinášejí rozdílné výsledky. Za bernou minci lze považovat i hlasování nohama, tedy počet klientů jednotlivých...

Otevírací doba a platební styk bank na konci roku 2017. Jak fungují banky kolem Vánoc a na silvestra?

Obrázek: Banka Každý rok vám přinášíme na jednom místě informaci o otevíracích hodinách poboček bank před Vánocemi, po svátcích a na konci roku včetně silvestra. Také se vždy zmiňujeme o termínech...

všechny články v rubrice










   
 
RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


MůjÚčet od KB
za 0 Kč měsíčně s garancí kvality
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz