Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

26.8.2016  |  Monika Šimůnková
  
  


V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnuObčas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, že má spotřebitel pocit, že byl podveden, může si nechat zdarma poradit od poradců. Spotřebitelská organizace dTest totiž provozuje bezplatnou telefonickou a online poradnu, kde právní poradci pomohou s jakýmkoliv spotřebitelským problémem.


Ve chvílích, kdy se spotřebitelé cítí být podvedeni, ať už se jedná o neuznání reklamace nebo naúčtování neoprávněného poplatku, mají možnost obrátit se na poradce. S takovými problémy může pomoci organizace dTest, která provozuje bezplatnou telefonickou nebo online poradnu.

Vyřešeno přes 135 tisíc případů



Poradci dTestu reagují na dotazy spotřebitelů již šestým rokem. Za tu dobu pomohli vyřešit přes 135 000 potíží. Spotřebitelé se na ně obrací s širokou škálou problémů. Volají, protože potřebují uzavřít smlouvu, když jim přijde podezřele vysoké vyúčtování,  když řeší reklamaci zboží nebo problémy v rámci půjček. Poradna pomůže jak lidem, kteří se dostali do nesnází, tak těm, kteří potřebují poradit ohledně jejich spotřebitelských práv.

„Naši právní poradci jsou bezplatně k dispozici každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na telefonním čísle 299 149 009. Díky tomu, že jsou v neustálé pohotovosti, odpovídají rychle i na dotazy, které spotřebitelé posílají online,“ uvádí Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest.

Složitější případy je možné řešit osobně na pobočce



Poradci jsou k dispozici i v případě řešení složitých potíží. Tehdy by měl mít spotřebitel připraveny všechny související písemnosti a stručně vysvětlit daný problém. Poradcům toto velmi pomůže k rychlejšímu pochopení situace a tak i k rychlejšímu vyhledání rady, kterou spotřebitel potřebuje.

„Pokud je případ příliš komplikovaný, aby šel vyřešit po telefonu, nabízíme také možnost objednat se pomocí poradenské linky a přijít osobně do naší kamenné poradny v Praze,“ dodává Hoffmannová.

Řeší i neseriózní praktiky obchodníků



Kromě dotazů lze do poradny zavolat i ohledně stížností či podnětů týkajících se podezřelého jednání prodejců. Nezávislá spotřebitelská organizace dTest na základě telefonátů odhaluje obchodníky, kteří se svými zákazníky a klienty nejednají správným způsobem.

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


Díky dotazům spotřebitelů dTest upozorňuje na neseriózní praktiky i spoustu dalších potenciálních obětí nepoctivých prodejců. Poradna tak dala za vznik mnoha upozorněním na nové finty pořadatelů předváděcích akcí, informovala také, jak postupovat v případě, že nedojde zboží objednané z e-shopů a slevových portálů, nebo jakému typu nabídek úvěrů je lepší se obloukem vyhnout.

Od začátku letošního roku stihli právní poradci pomoci více než 17 000 lidí v nesnázích a každý všední den radí mnoha dalším. Poradna dTest nabízí taktéž možnost zaslání dotazu přes webové stránky.


      
  


Související články:
ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů. Meziročně jejich počet vzrostl o 40 %

Moneta Money Bank zavádí bezkontaktní bankomaty

mBank má přes 600 tisíc klientů a plánuje letos instalovat vkladomaty

Banka CREDITAS zahajuje se spořicím účtem úročeným sazbou 1,1 procenta ročně

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

ČSOB Penzijní společnost ČSOB Penzijní společnost (ČSOB PS) již rok nabízí možnost sjednání penzijního spoření pro děti. Lidé o tento způsob spoření projevují největší zájem v Praze a Jihomoravském kraji...

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů. Meziročně jejich počet vzrostl o 40 %

Equa bank Equa bank informovala, že překonala hranici čtvrt milionu klientů. Meziročně jí vzrostl počet klientů o 40 %, tři čtvrtiny z nich prý banku využívají aktivně. Podle Equa bank její klienti oceňují především...

Moneta Money Bank zavádí bezkontaktní bankomaty

MONETA Money Bank zavádí možnost bezkontaktního výběru peněz v síti 101 bankomatů. V letošním roce banka postupně plánuje navýšit počet bezkontaktních bankomatů až na 335, tedy více než polovinu ze všech svých bankomatů...

mBank má přes 600 tisíc klientů a plánuje letos instalovat vkladomaty

mBank mBank v ČR zveřejnila výsledky hospodaření za první tři čtvrtletí roku 2016. Hospodařila se ziskem zhruba 40 milionů korun. Na výsledku se pozitivně podílel zejména nárůst objemu poskytnutých...

všechny články v rubrice










   
 
Půjčka Air Bank
Výhodná půjčka vás odmění za včasné splácení
Air Bank


RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


ANO konto
Běžný účet zcela ZDARMA
ANO spořitelní družstvo


Equa bank
Užijte si pohodlí běžného účtu se zlatou kartou
Equa bank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz