Provident mění názvy a parametry půjček - chce s nimi oslovit i stávající bankovní klienty
25.8.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Provident Financial | |
Jedna z velkých nebankovních společností poskytujících na českém trhu půjčky, Provident Financial, po devatenácti letech výrazně inovuje svoji produktovou nabídku a vizuální identitu. Cílí také na úplně nové skupiny zákazníků, kteří bývali dosud doménou bank. Nové produkty začíná Provident nabízet tento týden, a aby jejich prodej podpořil, bude je nabízet na zkoušku až do 4. října zdarma.
Provident Financial je jedním z největších nebankovních poskytovatelů půjček. Z těch dalších největších můžeme jmenovat Home Credit, MONETA Auto (dříve GE Money Auto), ESSOX, Profi Credit, Cofidis a Acemu. Modrá půjčka na účet a zelená v hotovosti Provident nově rozdělí své nové půjčky na modrou na účet a zelenou v hotovosti. Půjčku na účet obdrží zákazník nejbližší pracovní den. Pokud bude chtít hotovost, přiveze mu ji obchodní zástupce domů během několika hodin, a to i o víkendu. Půjčit si bude možné až 130 tisíc s úrokem od 6,9 % p.a. Provident ponechává již dříve platnou garanci celkové ceny a splátkové prázdniny. V případě nesnází tak mohou klienti určitý počet splátek odložit bez sankcí a nepřeplatí tak dohodnuté závazky. Providentu bude nadále prověřovat úvěruschopnost klientů, jak tomu bylo zvykem i dříve, protože je členem Bankovního a nebankovního úvěrového registru. „Protože trh i chování zákazníků se mění, přišli jsme i my se změnou. Ponechali jsme to, co mají zákazníci rádi, a připravili jsme novinky. Základem naší nabídky zůstává půjčka se službou obchodního zástupce. K té nyní přibývají rychlé půjčky přes účet, ale za výrazně lepších podmínek a s vyššími částkami. Naše úroková sazba bude nyní začínat na 6,9%, čímž jsme vykročili vstříc segmentu bankovních půjček,“ uvedl generální ředitel českého Providentu Petr Šaštinský. Srovnání bankovních a nebankovních půjček najdete zde Sazby a podmínky se u půjček Providentu přiblíží bankám Provident chce novými produkty konkurovat sazbami a podmínkami bankám. „Banky za několik posledních let výrazně snížily kritéria a oslovují i klienty z nebankovních firem. Je to naše odpověď na tuto jejich strategii,“ vysvětlil Šaštinský. Nové produkty podle společnosti také reflektují i poslední změny v legislativě. Parlament před několika týdny schválil nový zákon o spotřebitelském úvěru, který umožní podnikat jenom firmám s licencí od České národní banky. Zákon bude plně účinný od prosince a Provident zažádá o licenci ještě tento rok. Příprava na online půjčky Český Provident se zároveň připravuje na vstup do online půjčování. Podobný způsob již mateřská skupina používá v jiných zemích. „Je to otázka několika měsíců, kdy přineseme plně digitalizovaný produkt také českým zákazníkům a završíme tak transformaci byznysu po téměř 20letém působení na trhu,“ řekl Šaštinský. Rebranding ve všech zemích Provident s novými produkty spojil i kompletní rebranding. Ruší červenou a modrou, které firma používala od svého vstupu na český trh v roce 1997. Reklamním materiálům teď budou vévodit světle modrá a zelená. Dlouhodobý komunikační koncept pro nové produkty bude pod názvem Půjčka s úsměvem. Rebranding se netýká pouze české pobočky, ale postupně se přebarvuje všech 13 zemí, kde tato britská firma působí. Společnost Provident Financial s.r.o. působí na českém trhu 19 let a má 175 000 aktivních zákazníků. Od vstupu na trhu poskytla úvěr už miliónu klientům. Nabízí hotovostní i bezhotovostní půjčky, které jsou bezúčelové, bez ručitele a bez skrytých poplatků. V České republice pracuje pro společnost 620 zaměstnanců a na 2 000 obchodních zástupců. |
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|