Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila kampaň na nábor nových zaměstnanců. Využívá i TV klipy

12.8.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna zahájila kampaň, pomocí které chce získat další zaměstnance. Největší zájem má o odborníky z IT, ale hledá i lidi na pobočky, do obsluhy velkých firem a do klientského servisu - call centra. Kampaň podpoří několik videoklipů, které jsou postaveny na skutečných příbězích stávajících zaměstnanců.


Nedostatek odborníků v období nízké nezaměstnanosti netíží jen průmyslové firmy, ale i banky. Česká spořitelna se rozhodla situaci řešit netradičně, a to marketingovou kampaní, která není tentokrát zaměřena na propagaci jejích služeb, ale na získání nových zaměstnanců, kterou její aitoři nazvali "Velká banka, velké možnosti".

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde



“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Petr Příkaský
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

Osm videí v kampani určené k náboru nových zaměstnanců



V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Andrea Kosťová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
video najdete i zde 


      
  


Související články:
Běžné účty jsou u bank levnější než byly loni. Osobní kontakt na pobočce by neměl být pro klienta finanční nevýhodou

Mobilní bankovnictví ušlo za šest let kus cesty. Kde se nachází dnes?

Česká spořitelna ve znamení velkých změn: nová centrála, nové webové stránky a nové přímé bankovnictví

Jak na novinku skenování obličeje mobilem reagují české banky? Kdy Face ID najdete v mobilním bankovnictví?

Změny poplatků u bank, ale i u dalších společností včetně platformy Zonky v září



všechny články
Dále v rubrice

Banka CREDITAS spouští API. Klientská data tak budou k dipozici FinTech společnostem a IT oddělením firemních klientů banky

Banka CREDITAS Třetí banka v ČR spustila API, které otevírá internetové bankovnictví a umožňuje jeho propojení s aplikacemi třetích stran. Touto bankou je nováček na trhu Banka CREDITAS, která se na banku...

Komerční banka má na svých stránkách chatovací službu

Komerční banka Od začátku října mohou klienti Komerční banky využívat chat, novou službu přístupnou z internetových stránek KB - www.kb.cz. Prostřednictvím tohoto moderního komunikačního nástroje...

Mohou technologičtí giganti jako Facebook v budoucnu ohrozit bankovní sektor?

iPhone_tisicovka Společnost AUKA, která je technologickým průkopníkem mobilních plateb v Norsku, si nechala vyhotovit průzkum o připravenosti bankéřů z 15 evropských zemí

Téměř třetina lidí by banku změnila, ale nakonec to udělají jen čtyři procenta klientů

Změna banky Česká bankovní asociace (ČBA) po roce zjišťovala, jak jsou klienti spokojeni se svou bankou. Většina ze zákazníků českých bank je spokojena, je to 80 %. Nicméně na druhé straně existuje 30 % těch...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


Půjčka Air Bank
Výhodná půjčka vás odmění za včasné splácení
Air Bank


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz