Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila kampaň na nábor nových zaměstnanců. Využívá i TV klipy

12.8.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna zahájila kampaň, pomocí které chce získat další zaměstnance. Největší zájem má o odborníky z IT, ale hledá i lidi na pobočky, do obsluhy velkých firem a do klientského servisu - call centra. Kampaň podpoří několik videoklipů, které jsou postaveny na skutečných příbězích stávajících zaměstnanců.


Nedostatek odborníků v období nízké nezaměstnanosti netíží jen průmyslové firmy, ale i banky. Česká spořitelna se rozhodla situaci řešit netradičně, a to marketingovou kampaní, která není tentokrát zaměřena na propagaci jejích služeb, ale na získání nových zaměstnanců, kterou její aitoři nazvali "Velká banka, velké možnosti".

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde



“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Petr Příkaský
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

Osm videí v kampani určené k náboru nových zaměstnanců



V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Andrea Kosťová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
video najdete i zde 


      
  


Související články:
Banky provedly v dubnu ve svých cenících mnoho změn, nejvíce Raiffeisenbank. V květnu upraví důležité položky i ČSOB

Peníze by klientům nejlépe zhodnotila ČSOB. Představujeme roční výsledky Profitoskopu - modelu spoření a investování u českých bank

Kolik stojí zaslání SMS od banky?

Komerční banka rozšířila funkce mobilního bankovnictví. Mimo jiného přibyly push notifikace

Kolik v ČR zaplatíme maximálně za úvěr? Jakou nejvyšší možnou RPSN banky nasadily?



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB instalovala v Praze vkladomat, který přijímá i mince

ČSOB Pokud jste se rozhodli rozbít prasátko a úspory z něj vložit přímo na účet, anebo podnikáte a často inkasujete „drobáky“, ČSOB vám nově nabízí řešení v podobě vkladových bankomatů s příjmem mincí...

MONETA Money Bank do tří let změní design téměř všech svých poboček

Nová pobočka MONETA Money Bank Pobočky MONETA Money Bank získají zcela nový design, který navrhlo studio 3070. Podle banky dostanou klienti větší komfort a rychlejší obsluhu s důrazem na zachování diskrétnosti. První z nich je...

Peníze by klientům nejlépe zhodnotila ČSOB. Představujeme roční výsledky Profitoskopu - modelu spoření a investování u českých bank

Profitoskop V dubnu uběhl rok od zahájení projektu Profitoskop, ve kterém měly české banky šanci ukázat, jak jsou schopny svým klientům zhodnotit jejich peníze prostřednictvím svých aktuálně nabízených...

Hospodářské výsledky bank v roce 2016. Zisk velkých bank zlepšil prodej podílů v karetní společnosti VISA

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

všechny články v rubrice










   
 
Půjčka Air Bank
Výhodná půjčka vás odmění za včasné splácení
Air Bank


Minutová půjčka
s RPSN od 5,9 %
Equa bank


RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


mPůjčka Plus
s úrokem 0 %
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz