Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila kampaň na nábor nových zaměstnanců. Využívá i TV klipy

12.8.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna zahájila kampaň, pomocí které chce získat další zaměstnance. Největší zájem má o odborníky z IT, ale hledá i lidi na pobočky, do obsluhy velkých firem a do klientského servisu - call centra. Kampaň podpoří několik videoklipů, které jsou postaveny na skutečných příbězích stávajících zaměstnanců.


Nedostatek odborníků v období nízké nezaměstnanosti netíží jen průmyslové firmy, ale i banky. Česká spořitelna se rozhodla situaci řešit netradičně, a to marketingovou kampaní, která není tentokrát zaměřena na propagaci jejích služeb, ale na získání nových zaměstnanců, kterou její aitoři nazvali "Velká banka, velké možnosti".

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Petr Příkaský
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

Osm videí v kampani určené k náboru nových zaměstnanců



V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Andrea Kosťová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
video najdete i zde 


      
  


Související články:
Další banky zvýšily v lednu úrokové sazby u hypoték

Změny úrokových sazeb u spořicích produktů a běžných účtů na začátku ledna

Česká spořitelna odložila zvýšení úrokových sazeb u hypoték o dva týdny

Změny úrokových sazeb u spořicích produktů od ledna. Úpravy chystají dvě banky a jedna záložna

Otevírací hodiny bankovních poboček kolem Vánoc a na konci roku. Platební styk koncem roku



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

ČSOB Penzijní společnost ČSOB Penzijní společnost (ČSOB PS) již rok nabízí možnost sjednání penzijního spoření pro děti. Lidé o tento způsob spoření projevují největší zájem v Praze a Jihomoravském kraji...

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů. Meziročně jejich počet vzrostl o 40 %

Equa bank Equa bank informovala, že překonala hranici čtvrt milionu klientů. Meziročně jí vzrostl počet klientů o 40 %, tři čtvrtiny z nich prý banku využívají aktivně. Podle Equa bank její klienti oceňují především...

Moneta Money Bank zavádí bezkontaktní bankomaty

MONETA Money Bank zavádí možnost bezkontaktního výběru peněz v síti 101 bankomatů. V letošním roce banka postupně plánuje navýšit počet bezkontaktních bankomatů až na 335, tedy více než polovinu ze všech svých bankomatů...

mBank má přes 600 tisíc klientů a plánuje letos instalovat vkladomaty

mBank mBank v ČR zveřejnila výsledky hospodaření za první tři čtvrtletí roku 2016. Hospodařila se ziskem zhruba 40 milionů korun. Na výsledku se pozitivně podílel zejména nárůst objemu poskytnutých...

všechny články v rubrice










   
 
Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


Půjčka Air Bank
Výhodná půjčka vás odmění za včasné splácení
Air Bank


Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem až 700 Kč
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz