Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila kampaň na nábor nových zaměstnanců. Využívá i TV klipy

12.8.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna zahájila kampaň, pomocí které chce získat další zaměstnance. Největší zájem má o odborníky z IT, ale hledá i lidi na pobočky, do obsluhy velkých firem a do klientského servisu - call centra. Kampaň podpoří několik videoklipů, které jsou postaveny na skutečných příbězích stávajících zaměstnanců.


Nedostatek odborníků v období nízké nezaměstnanosti netíží jen průmyslové firmy, ale i banky. Česká spořitelna se rozhodla situaci řešit netradičně, a to marketingovou kampaní, která není tentokrát zaměřena na propagaci jejích služeb, ale na získání nových zaměstnanců, kterou její aitoři nazvali "Velká banka, velké možnosti".

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

reklama

ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce


“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Petr Příkaský
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

Osm videí v kampani určené k náboru nových zaměstnanců



V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Andrea Kosťová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
video najdete i zde 


      
  


Související články:
Česká spořitelna umožní v aplikaci George v příštím roce prohlížení účtů jiných bank

Srovnání nabídky dětských kont od českých bank. Liší se zejména tím, co s nimi lze provádět

Android Pay využilo u mBank už osm tisíc klientů. Komerční banka začala vypovídat službu MojeMobilní karta

Česká spořitelna otevřela velkou pobočku v novém konceptu v Pardubicích

Čechům rostou příjmy, ale místo aby spořili, mnohem více utrácejí



všechny články
Dále v rubrice

Česká spořitelna otevřela velkou pobočku v novém konceptu v Pardubicích

Obrázek: Logo Česká spořitelna Česká spořitelna otevřela první velkou pobočku v Pardubicích v novém konceptu. Pardubice jsou tak druhým místem po Praze, kde mohou klienti Spořitelny využívat pobočku v novém poradenském...

Bankou roku 2017 se stala Komerční banka, titul Pojišťovna roku 2017 získala Allianz pojišťovna

Obrázek: Banka roku 2017 Vítězi 16. ročníku ocenění Banka roku se staly Komerční banka (Banka roku 2017) a Allianz pojišťona (Pojišťovna roku 2017). Komerční banka obhájila své vítězství z loňského roku, Allianz pojišťovna...

ČSOB otevřela zrekonstruovanou pobočku v Plzni. Měla by být přívětivá ke klientům i k životnímu prostředí

Obrázek: Pobočka ČSOB v Americké ulici ČSOB znovu otevřela svoji pobočku v Plzni v Americké ulici, která prošla několikaměsíční rekonstrukci. Budova je podle banky šetrnější k životnímu prostředí a má přívětivější interiér...

Air Bank má pátou nejširší bankomatovou síť s více než 300 zařízeními ve 100 městech

Obrázek: Bankomat Air Bank Koncem loňského listopadu měla Air Bank 140 bankomatů. Za rok svoji bankomatovou síť rozšířila na 300 zařízení. Poskočila tak na pátou příčku z pohledu počtu vlastních bankomatů v ČR. Příští rok se banka...

všechny články v rubrice










   
 
Půjčka Air Bank
Výhodná půjčka vás odmění za včasné splácení
Air Bank


RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


Konsolidace půjček
Snižte Vaše měsíční splátky sloučením půjček
MONETA Money Bank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz