Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna zahájila kampaň na nábor nových zaměstnanců. Využívá i TV klipy

12.8.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
  
  


Česká spořitelnaČeská spořitelna zahájila kampaň, pomocí které chce získat další zaměstnance. Největší zájem má o odborníky z IT, ale hledá i lidi na pobočky, do obsluhy velkých firem a do klientského servisu - call centra. Kampaň podpoří několik videoklipů, které jsou postaveny na skutečných příbězích stávajících zaměstnanců.


Nedostatek odborníků v období nízké nezaměstnanosti netíží jen průmyslové firmy, ale i banky. Česká spořitelna se rozhodla situaci řešit netradičně, a to marketingovou kampaní, která není tentokrát zaměřena na propagaci jejích služeb, ale na získání nových zaměstnanců, kterou její aitoři nazvali "Velká banka, velké možnosti".

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

reklama

Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce
ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce


“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Petr Příkaský
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

Osm videí v kampani určené k náboru nových zaměstnanců



V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Andrea Kosťová
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
video najdete zde

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Náborová kampaň České spořitelny "Velká banka, velké možnosti" - Veronika Vavřinová
Autor: Česká spořitelna
video najdete i zde 


      
  


Související články:
Konsolidace půjček od České spořitelny je mezi nejlepšími v Česku. Jaké úvěry u ní lze sloučit?

Cena Finparády za rok 2016 byla udělena České spořitelně za aplikaci Friends 24

Česká spořitelna nabízí jednoduché e-inkaso. Jak funguje a která společnost jej jako první může používat?

Kolik vkladomatů nabízejí klientům jednotlivé banky v Česku? Na jaký účet můžete vkládat peníze?

Srovnání hypoték po prosincovém a lednovém zdražení



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

Bankomaty Air Bank Air Bank ve čtvrtek 9. února spustila nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze...

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

ČSOB logo Od 1. března začne platit povinnost přihlásit se k elektronické evidenci tržeb pro všechny velkoobchody a maloobchody...

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

Mobil - tisícovky Kyberzločinci okradou na internetu tisíce uživatelů každý rok. Průzkum společnosti Kaspersky Lab zjistil, že více než polovině okradených uživatelů (52 %) se ukradená částka vrátila pouze z části nebo vůbec...

všechny články v rubrice










   
 
Účet s výběry zdarma
Získejte snadno online u Equa bank!
Equa bank


Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank


eMax Plus
Spořicí účet s výhodným úrokem
mBank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz