Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

MONETA Money Bank představí novou reklamní kampaň. S kocourem se ve spotech nově objeví jeho majitel v podání Jiřího Bartošky

1.8.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva MONETA Money Bank
  
  


S kocourem se ve spotech nově objeví i jeho majitel v podání Jiřího BartoškyMONETA Money Bank přichází s novým konceptem marketingové komunikace, který banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů bude i nadále kocour, ke kterému se ale nově přidá jeho majitel veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.


MONETA Money Bank odstartuje 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, kde bude i nadále hrdinou spotů nadále kocour. K němu se nově přidá jeho majitel veterinář. Oba se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví.

Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb se budou odehrávat veterinární ordinace, kde bude možné sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška. Kocour se stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.



„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank.

Přehled bank a bankomatů najdete zde

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková.

Nový koncept odstartuje spot s křečkem



Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

První spot s novým konceptem, který banka spustí 1. Srpna, se v 35vteřinovém televizním spotu kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu je – „Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává“.

Video spot od MONETA Money Bank - Měníme jen jméno.
Autor: MONETA Money Bank


      
  


Související články:
ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB i Komerční banka byly za rok 2016 v zisku, k jehož výši jim pomohl prodej podílu ve VISA Europe

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

Air Bank propaguje růst počtu svých bankomatů novým video spotem

Bankomaty Air Bank Air Bank ve čtvrtek 9. února spustila nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze...

ČSOB jako první nabídne řešení EET pro e-shopy

ČSOB logo Od 1. března začne platit povinnost přihlásit se k elektronické evidenci tržeb pro všechny velkoobchody a maloobchody...

Internetové finanční kyberútoky jsou časté, přesto málo myslíme na bezpečnostní opatření

Mobil - tisícovky Kyberzločinci okradou na internetu tisíce uživatelů každý rok. Průzkum společnosti Kaspersky Lab zjistil, že více než polovině okradených uživatelů (52 %) se ukradená částka vrátila pouze z části nebo vůbec...

všechny články v rubrice










   
 
Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


Spořicí účet ING Konto
Přesuňte své úspory tam, kde se zhodnotí!
ING Bank


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank


MůjÚčet zdarma
s konceptem MojeOdměny
Komerční banka


Konsolidace půjček
Snižte Vaše měsíční splátky sloučením půjček
MONETA Money Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz