Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

MONETA Money Bank představí novou reklamní kampaň. S kocourem se ve spotech nově objeví jeho majitel v podání Jiřího Bartošky

1.8.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva MONETA Money Bank
  
  


S kocourem se ve spotech nově objeví i jeho majitel v podání Jiřího BartoškyMONETA Money Bank přichází s novým konceptem marketingové komunikace, který banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů bude i nadále kocour, ke kterému se ale nově přidá jeho majitel veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.


MONETA Money Bank odstartuje 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, kde bude i nadále hrdinou spotů nadále kocour. K němu se nově přidá jeho majitel veterinář. Oba se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví.

Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb se budou odehrávat veterinární ordinace, kde bude možné sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška. Kocour se stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.



„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank.

Přehled bank a bankomatů najdete zde

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková.

Nový koncept odstartuje spot s křečkem



Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

První spot s novým konceptem, který banka spustí 1. Srpna, se v 35vteřinovém televizním spotu kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu je – „Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává“.

Video spot od MONETA Money Bank - Měníme jen jméno.
Autor: MONETA Money Bank


      
  


Související články:
Cestovní ruch zažívá letos období konjunktury

Česká spořitelna zrušila za necelé čtyři roky 146 poboček - nejvíce v Praze

Počty bankovních poboček v posledních letech klesají

Česká spořitelna otevřela první větší pobočku nové koncepce. Najdete ji na Václavském náměstí v Praze

V průzkumu nejlepší zákaznické zkušenosti zvítězily tři banky

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Cestovní ruch zažívá letos období konjunktury

Letadlo Cestovní kanceláře a agentury si po letech krize mnou ruce radostí. Prudký meziroční růst prodaných zájezdů může letos vyústit i v nový rekord v přijatých tržbách...

Česká spořitelna zrušila za necelé čtyři roky 146 poboček - nejvíce v Praze

Česká spořitelna Nedávno jsme psali, že Česká spořitelna otevřela střední pobočku vytvořenou podle nového konceptu pobočkové sítě, který počítá se třemi typy poboček - malými, středními a velkými (Flag Ships)...

Počty bankovních poboček v posledních letech klesají

Bankovní pobočky Klienti bank stále ve velké míře preferují osobní kontakt na pobočkách. I přesto bankovních poboček ubývá. Podle statistiky ČNB počet bankovních míst začal klesat v posledních 3 letech. Na konci minulého...

Česká spořitelna otevřela první větší pobočku nové koncepce. Najdete ji na Václavském náměstí v Praze

Česká spořitelna - nová pobočka Česká spořitelna dnes otevřela novou pobočku na Václavském náměsti v Praze. Jde o další pobočku nové koncepce. Tentokrát klienti mohou využívat pobočku s celým spektrem služeb od platebního...

všechny články v rubrice










   
 
Půjčka ČS ještě výhodnější
Až o 15 splátek méně za řádné splácení
Česká spořitelna


Spořicí účet HIT
Své peníze můžete zúročit až o 0,8 % ročně
Equa bank


RePůjčka pro konsolidaci
sníží vaše splátky třeba o 50 %
Equa bank


eMax Plus
Spořicí účet s výhodným úrokem
mBank


PRESTO Půjčka
Až 1 milion Kč na cokoliv
UniCredit Bank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz