Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

MONETA Money Bank představí novou reklamní kampaň. S kocourem se ve spotech nově objeví jeho majitel v podání Jiřího Bartošky

1.8.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva MONETA Money Bank
  
  


S kocourem se ve spotech nově objeví i jeho majitel v podání Jiřího BartoškyMONETA Money Bank přichází s novým konceptem marketingové komunikace, který banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů bude i nadále kocour, ke kterému se ale nově přidá jeho majitel veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.


MONETA Money Bank odstartuje 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, kde bude i nadále hrdinou spotů nadále kocour. K němu se nově přidá jeho majitel veterinář. Oba se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví.

Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb se budou odehrávat veterinární ordinace, kde bude možné sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška. Kocour se stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.



„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank.

Přehled bank a bankomatů najdete zde

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková.

Nový koncept odstartuje spot s křečkem



Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

První spot s novým konceptem, který banka spustí 1. Srpna, se v 35vteřinovém televizním spotu kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu je – „Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává“.

Video spot od MONETA Money Bank - Měníme jen jméno.
Autor: MONETA Money Bank


      
  


Související články:
ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů. Meziročně jejich počet vzrostl o 40 %

Moneta Money Bank zavádí bezkontaktní bankomaty

mBank má přes 600 tisíc klientů a plánuje letos instalovat vkladomaty

Banka CREDITAS zahajuje se spořicím účtem úročeným sazbou 1,1 procenta ročně

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

ČSOB Penzijní společnost uzavřela 4 000 pojistných smluv na penzijní spoření pro děti

ČSOB Penzijní společnost ČSOB Penzijní společnost (ČSOB PS) již rok nabízí možnost sjednání penzijního spoření pro děti. Lidé o tento způsob spoření projevují největší zájem v Praze a Jihomoravském kraji...

Equa bank má přes čtvrt milionu klientů. Meziročně jejich počet vzrostl o 40 %

Equa bank Equa bank informovala, že překonala hranici čtvrt milionu klientů. Meziročně jí vzrostl počet klientů o 40 %, tři čtvrtiny z nich prý banku využívají aktivně. Podle Equa bank její klienti oceňují především...

Moneta Money Bank zavádí bezkontaktní bankomaty

MONETA Money Bank zavádí možnost bezkontaktního výběru peněz v síti 101 bankomatů. V letošním roce banka postupně plánuje navýšit počet bezkontaktních bankomatů až na 335, tedy více než polovinu ze všech svých bankomatů...

mBank má přes 600 tisíc klientů a plánuje letos instalovat vkladomaty

mBank mBank v ČR zveřejnila výsledky hospodaření za první tři čtvrtletí roku 2016. Hospodařila se ziskem zhruba 40 milionů korun. Na výsledku se pozitivně podílel zejména nárůst objemu poskytnutých...

všechny články v rubrice










   
 
Běžný účet Air Bank
Jediný běžný účet s úrokem 1,0 %
Air Bank


RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


mKonto Business
Účet pro podnikatele, který máte rádi
mBank


PRESTO Sloučení úvěrů
Ušetřete na splátkách při sloučení úvěrů
UniCredit Bank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem až 700 Kč
Komerční banka




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz