Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

MONETA Money Bank představí novou reklamní kampaň. S kocourem se ve spotech nově objeví jeho majitel v podání Jiřího Bartošky

1.8.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva MONETA Money Bank
  
  


S kocourem se ve spotech nově objeví i jeho majitel v podání Jiřího BartoškyMONETA Money Bank přichází s novým konceptem marketingové komunikace, který banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů bude i nadále kocour, ke kterému se ale nově přidá jeho majitel veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.


MONETA Money Bank odstartuje 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, kde bude i nadále hrdinou spotů nadále kocour. K němu se nově přidá jeho majitel veterinář. Oba se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví.

Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb se budou odehrávat veterinární ordinace, kde bude možné sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška. Kocour se stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.

reklama

ING Konto - výhodný úrok a peníze stále k dispozicivíce
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,5 % ročněvíce


„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank.

Přehled bank a bankomatů najdete zde

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková.

Nový koncept odstartuje spot s křečkem



Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

První spot s novým konceptem, který banka spustí 1. Srpna, se v 35vteřinovém televizním spotu kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu je – „Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává“.

Video spot od MONETA Money Bank - Měníme jen jméno.
Autor: MONETA Money Bank


      
  


Související články:
Česká spořitelna otevřela velkou pobočku v novém konceptu v Pardubicích

Bankou roku 2017 se stala Komerční banka, titul Pojišťovna roku 2017 získala Allianz pojišťovna

ČSOB otevřela zrekonstruovanou pobočku v Plzni. Měla by být přívětivá ke klientům i k životnímu prostředí

Air Bank má pátou nejširší bankomatovou síť s více než 300 zařízeními ve 100 městech

Fio banka roste a inovuje své služby - zavede např. Android Pay či nabídne vlastní podílové fondy

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Česká spořitelna otevřela velkou pobočku v novém konceptu v Pardubicích

Obrázek: Logo Česká spořitelna Česká spořitelna otevřela první velkou pobočku v Pardubicích v novém konceptu. Pardubice jsou tak druhým místem po Praze, kde mohou klienti Spořitelny využívat pobočku v novém poradenském...

Bankou roku 2017 se stala Komerční banka, titul Pojišťovna roku 2017 získala Allianz pojišťovna

Obrázek: Banka roku 2017 Vítězi 16. ročníku ocenění Banka roku se staly Komerční banka (Banka roku 2017) a Allianz pojišťona (Pojišťovna roku 2017). Komerční banka obhájila své vítězství z loňského roku, Allianz pojišťovna...

ČSOB otevřela zrekonstruovanou pobočku v Plzni. Měla by být přívětivá ke klientům i k životnímu prostředí

Obrázek: Pobočka ČSOB v Americké ulici ČSOB znovu otevřela svoji pobočku v Plzni v Americké ulici, která prošla několikaměsíční rekonstrukci. Budova je podle banky šetrnější k životnímu prostředí a má přívětivější interiér...

Air Bank má pátou nejširší bankomatovou síť s více než 300 zařízeními ve 100 městech

Obrázek: Bankomat Air Bank Koncem loňského listopadu měla Air Bank 140 bankomatů. Za rok svoji bankomatovou síť rozšířila na 300 zařízení. Poskočila tak na pátou příčku z pohledu počtu vlastních bankomatů v ČR. Příští rok se banka...

všechny články v rubrice










   
 
RePůjčka
od Equa bank

Ušetříte v průměru více než 20 000 Kč
Equa bank


NEY konto
Běžný účet zcela ZDARMA
NEY spořitelní družstvo


Equa bank
Užijte si pohodlí běžného účtu se zlatou kartou
Equa bank


Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS


mHypotéka Light
Není nad výhodnou hypotéku!
mBank




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz