Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

MONETA Money Bank představí novou reklamní kampaň. S kocourem se ve spotech nově objeví jeho majitel v podání Jiřího Bartošky

1.8.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva MONETA Money Bank
  
  


S kocourem se ve spotech nově objeví i jeho majitel v podání Jiřího BartoškyMONETA Money Bank přichází s novým konceptem marketingové komunikace, který banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů bude i nadále kocour, ke kterému se ale nově přidá jeho majitel veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.


MONETA Money Bank odstartuje 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, kde bude i nadále hrdinou spotů nadále kocour. K němu se nově přidá jeho majitel veterinář. Oba se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví.

Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb se budou odehrávat veterinární ordinace, kde bude možné sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška. Kocour se stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.



„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank.

Přehled bank a bankomatů najdete zde

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková.

Nový koncept odstartuje spot s křečkem



Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

První spot s novým konceptem, který banka spustí 1. Srpna, se v 35vteřinovém televizním spotu kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu je – „Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává“.

Video spot od MONETA Money Bank - Měníme jen jméno.
Autor: MONETA Money Bank


      
  


Související články:
Kampelička AKCENTA se mění na Československé úvěrní družstvo

ING Bank otevřela novou pobočku v Obchodním centru Chodov v Praze

MONETA Money Bank smění chorvatské kuny, eura, libru a dolary bez poplatku

Hospodářské výsledky bank v roce 2016. Zisk velkých bank zlepšil prodej podílů v karetní společnosti VISA

Z Cetelemu bude brzy digitální Hello bank. Stávající služby doplní do kompletní palety bankovních produktů

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Kampelička AKCENTA se mění na Československé úvěrní družstvo

Československé úvěrní družstvo AKCENTA, spořitelní a úvěrní družstvo (ASUD) změnila k 1. červnu 2017 své oficiální jméno. Nově bude vystupovat jako Československé úvěrní družstvo. Společnost k rebrandingu prý přistoupila především kvůli zjednodušení svého pojmenování.

ING Bank otevřela novou pobočku v Obchodním centru Chodov v Praze

ING Bank - logo s tulipány Klienti ING Bank mohou nově zavítat do moderní pobočky v nákupním centru na Chodově. Kamenná pobočka, která je snadno dostupná přímo ze stanice metra Chodov, nabízí samoobslužnou zónu...

MONETA Money Bank smění chorvatské kuny, eura, libru a dolary bez poplatku

MONETA Money Bank Od 15. května do 31. srpna 2017 bude MONETA Money Bank nabízet směnu chorvatských kun bez poplatku...

Hospodářské výsledky bank v roce 2016. Zisk velkých bank zlepšil prodej podílů v karetní společnosti VISA

Výsledky bank v roce 2016 ČSOB a Komerční banka dnes vydaly informaci o výsledcích svého hospodaření za rok 2016. Obě banky byly v zisku, ale je třeba říci, že těžily z jednorázového příjmu za prodej svého podílu v karetní...

všechny články v rubrice










   
 
Minutová půjčka
s RPSN od 5,9 %
Equa bank


Převeďte si hypotéku
Získáte zajímavou sazbu už 12 měsíců předem
Equa bank


mKonto
Osobní účet bez zbytečných poplatků
mBank


Studentské Konto G2.2
nyní s bonusem 350 Kč za platný ISIC
Komerční banka


Termínovaný vklad CREDITAS
Úroková sazba až 2,5 % ročně
Banka CREDITAS




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz