AXA rozšiřuje možnosti spravování smluv online přes osobní účet
27.6.2016 | Monika Šimůnková, zpráva AXA | |
AXA se snaží svým klientům usnadnit práci. Proto zavádí nové možnosti při správě smluv prostřednictvím online osobního účtu. Klienti tak mají přehled o svých smlouvách a nově mají také možnost měnit kontaktní nebo osobní údaje či uskutečnit přestup v rámci penzijních fondů.
Kvůli změně kontaktních údajů už klienti AXA nemusí chodit osobně na pobočku nebo je aktualizovat za pomoci pracovníka v call centru. Změny je nyní možné realizovat také přes internet pomocí přihlášení se do osobního účtu v části Moje AXA na stránce společnosti. „Našim cílem je zjednodušit komunikaci s klientem a přinést mu nové, moderní nástroje, které by mu ušetřily čas a zároveň poskytly všechny potřebné informace k jednotlivým smlouvám a pojištěním, které u nás uzavřel,“ říká Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR. K plánovaným změnám tak stačí zadat pouze číslo smlouvy a přidělený PIN kód, který si mohou vygenerovat sami na webové stránce anebo o něj požádat prostřednictvím AXA linky. Po úspěšném přihlášení mohou zrealizovat požadované úpravy. „Je jen na klientovi, který způsob komunikace s naší pojišťovnou si vybere. Všechny distribuční kanály u nás jsou propojené a informace jsou sdílené,“ vysvětluje Žyla. Stále více klientů AXA upřednostňuje komunikaci v online prostředí. Digitalizace služeb v pojišťovnictví přináší výhody. Příkladem je elektronické zpracování smluv, které významně spoří náklady na tisk, ale také na archivaci dokumentů. Zapadá takdo konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož součástí je ochrana životního prostředí. „V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům nabízíme nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální. Umožňujeme jim komunikovat online prostřednictvím osobního účtu, kde kdykoliv získají přehled o svých smlouvách či financích, u vybraných produktů s nimi dokonce mohou aktivně zacházet a přesouvat finanční prostředky,“ dodává Žyla. Online osobní účet nabízí klientům Při životním pojištění - Klient získává přehled o nastavení smlouvy
- V případě investičního životního pojištění získává klient přehled o investicích a příspěvcích
- Klient může realizovat změny všech osobních údajů online, bez nutnosti cokoliv papírově podepsat
V kategorii penze - Klient získává přehled o nastavení smlouvy
- Klient získává přehled o investovaných penzijních příspěvcích
- Klient může realizovat přestupy mezi fondy
- Může si též přesunout naspořené prostředky do jiného fondu/fondů
- Může realizovat změny všech osobních údajů online, bez nutnosti cokoliv papírového podepsat
V oblasti neživotního pojištění (pojištění domova, auta) - Klient získává přehled o nastavení smlouvy
- Může realizovat změny kontaktních údajů online
V kategorii podílové fondy - Klient získává přehled o nastavení smlouvy i o investicích
- Po podepsání žádosti o rozšíření přístupu k aktivním operacím má klient možnost přímo ve svém osobním účtu disponovat s podílovými listy nakoupenými na základě rámcové smlouvy (tj. nákup a odkoupení podílových listů)
- Může realizovat změny kontaktních údajů online
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|