Swiss Life testuje nové řešení s biometrickým podpisem. Zjednoduší administrativu finančního poradenství
23.5.2016 | Monika Šimůnková | |
Nové řešení pro tablety, se kterým přišla společnost Swiss Life, by mělo zjednodušit administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Poradci budou moci díky využití moderní technologie biometrického podpisu vyřídit s klientem na tabletu všechny potřebné dokumenty, ke kterým má klient přístup online. Novinka by měla ušetřit čas díky rychlejšímu zpracování dat a zvyšit bezpečnost údajů.
Společnost Swiss Life v květnu spustila řešení pro tablety, které zjednodušuje administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Do konce roku tak budou moct poradci díky využití moderní technologie biometrického podpisu s klientem na tabletu vyřídit všechny potřebné dokumenty včetně smluv třetích stran. Ke všem dokumentům budou mít klienti zároveň přístup online. Řešení přinese úsporu času díky rychlejšímu zpracování dat i vyšší bezpečnost údajů. „Klient je schopen informace a data, která poskytne finančnímu poradci, v aplikaci rychle a bezpečně elektronicky podepsat pomocí dynamického biometrického podpisu a má nad nimi plnou kontrolu. Aplikace má zabudovány i kontrolní mechanismy, které předchází běžným chybám, jako jsou překlepy nebo chyby v kontaktech,“ říká Jaroslav Biolek, předseda představenstva společnosti AutoCont CZ, jež toto řešení pro Swiss Life vyvinula. Biometrické podpisy se v České republice objevují stále častěji a pronikají již i do finančního poradenství. Nová aplikace v tabletu nabízí nejen online přípravu analýzy klienta a biometrický podpis, ale i profesionální analytické nástroje, kalkulačky, statistická data, grafy z kapitálových trhů a další informace pro klienta i poradce. Klient tak bude mít na schůzce možnost získat online srovnání vývoje různých investičních nástrojů a další profesionální informace. „Aby bylo portfolio finančních produktů správně nastaveno, je nutné se o klientovi dozvědět velké množství osobních údajů i jeho životní plány či investiční profil,“ vysvětluje Pavel Manhalter, výkonný ředitel Swiss Life Select. Všechna tato data byla podle Manhaltera doposud poradci Swiss Life zapisována do běžného CRM systému. S novou aplikací se informace do systému přepíšou automaticky a klient k nim má přístup online. Očekává se, že se tak celý proces zrychlí a místo administrativní činnosti budou mít poradci více času na komunikaci s klienty. Na podzim letošního roku uvede Swiss Life novinku do plného provozu. Do konce roku společnost plánuje, že klienti budou prostřednictvím tabletu uzavírat i smlouvy, které v rámci řešení poradce klientovi navrhne. Díky této novince tak bude na podpisy různých druhů finančních produktů od více poskytovatelů stačit jediné zařízení.
všechny články | |
Dále v rubrice
Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu
Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Úroky hypotečních úvěrů klesají
Fio banka a UniCredit Bank snížila sazby hypoték. Aktuálně tak nabízejí sazby pod 5%. Jaké sazby nabízejí ostatní banky?
|
Index termínovaných vkladů v březnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a to 5,7 % p.a. u měsíčního vkladu. Banky však pokračují ve snižování úrokových sazeb...
|
všechny články v rubrice
|