Česká spořitelna se prezentuje novými tvářemi. Je to rodina Palečkových a jsou to animáci
Už jsme si zvykli, že si s GE Money Bank spojíme kocoura, s Raiffeisen stavební spořitelnou jejího Felixe (dříve Standu) a s ČMSS Lišku. Českou spořitelnu by nově měla reprezentovat dokonce celá rodina - Palečkovi. Spořitelna totiž právě nyní představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“. Jde o 3D animované příběhy údajně typické české rodinky. Cílem banky je ukázat produkty a služby běžným bankovním klientům zábavnou formou.
Česká spořitelna tvrdí, že si novou mediální konstrukcí v podobě Palečkových bere na mušku širokou veřejnost (mass market) a drobné živnostníky, kterým by život typické české rodinky žijící pohromadě v šumperáku se zahradou v malém městě měl být docela blízký. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne v médiích 18. března 2015. „Palečkovi jsou náš nový koncept, kterým navazujeme na dosavadní komunikační koncept Rodina nás baví. Hlavním hrdinou je pořád rodina. Na každodenních radostech a strastech rodiny Palečkových ukážeme, že Česká spořitelna chápe potřeby běžných lidí a je bankou, která jim za každých okolností dobře poradí. Máme spoustu poboček a dobře vyškolených profesionálů – a ti umí poradit a pomoci,“ říká Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny. Palečkovi - nový marketingový koncept České spořitelny Autor: Česká spořitelna Pro zvětšení a vstup do galerie klikněte na obrázek Palečkovi jsou výjimeční jednak tím, že byli vytvořeni speciálně ve 3D provedení. Česká spořitelna se tak chce výrazně odlišit od konkurence, aby na první pohled bylo zřejmé, že jde o reklamu České spořitelny. TV spoty budou primárně podporovat značku a měly by i posílit povědomí o poradenské roli poboček ČS. @@Adverts_middle@@ „V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ dodává Josef Havelka. Produkci spotu měla na starosti agentura Young & Rubicam. Podobu animovaných postaviček vytvořilo Studio PepperMelon, argentinské animační studio, které patří ke světové špičce, je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D a animace, mezi jejich práce patří kampaně a filmy pro americký i evropský trh: Disney-Pixar, Google, Guardian, Cartoon Network, Coca Cola, MTV, Lego, Xbox, Unilever, Fanta, Nestle, The Guardian atd. Nový marketingový koncept České spořitelny - rodina Palečkových Autor: Česká spořitelna
všechny články | |
Dále v rubrice
Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu
Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Úroky hypotečních úvěrů klesají
Fio banka a UniCredit Bank snížila sazby hypoték. Aktuálně tak nabízejí sazby pod 5%. Jaké sazby nabízejí ostatní banky?
|
Index termínovaných vkladů v březnu
Termínoindex nadále klesá. Nejvyšší sazbu aktuálně nabízí Banka CREDITAS a to 5,7 % p.a. u měsíčního vkladu. Banky však pokračují ve snižování úrokových sazeb...
|
všechny články v rubrice
|