Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Pojišťovny sdělují nejlepší hlášky a perličky z pojistných událostí

19.12.2014  |  aktualizováno 23.12.2014  |  Veronika Dusová, zprávy pojišťoven
  


Pojišťovny sdělují nejlepší hlášky a perličky z pojistných událostí. Na snímku nehoda auta.Přinášíme Vám nejlepší hlášky a perličky z pojistných událostí, o kterých informují pojišťovny. O úsměvná hlášení se podělila Pojišťovna České spořitelny, Česká podnikatelská pojišťovna, Kooperativa, Česká pojišťovna i Allianz. Přečtěte si, jaké hlášky pobavily pracovníky pojišťoven.


V článku najdete nejlepší úsměvné hlášky z pojišťoven, které se udály za uplynulý rok.

Pojišťovna České spořitelny



Pojišťovna České spořitelny každoročně řeší více než 160 000 škod na zdraví, ve většině případů jde o úrazy. Mezi smutnými příběhy se najdou i takové, kterým je možné se po čase od srdce zasmát.

Logické hádanky lékařů
  • Poraněná část těla: levý malík pravé ruky.
  • Zakopnutí o vlastní končetiny na hlavu z vlastní výšky.
  • Dnes ráno spadl z kola, bolesti hlavně navečer a v noci.
Kreativita lékařů při popisu pojistné události
  • Při uhýbacím manévru se snažil prudce uhnout čůrajícímu chlapečkovi a vyhodil si rameno. Závěr: vyluxované rameno.
  • Úraz vznikl při napadení zvířetem: Včera ho klovl kohout pod pravé koleno, při snaze nakopnout kohouta pacient trefil nohou králíkárnu. Výsledek: zlomenina palce pravé nohy, sádra.
  • Několikrát nakopnuta pštrosem: Klientka nepožila, pštros nevyšetřen.
Láska bolí
  • Barvitý sen, při němž se 3 krát bouchnul hlavou do zdi. Závěr: otřes mozku I. stupně.
  • Po sexuálním styku jsem narazil penisem do stolku.
  • Nečekaný úder pěstí při rozhovoru s přítelkyní.
Mužská zranění
  • Úder od neznámého člověka do nosu, z neznámých příčin.
  • Dnes ráno došlo ke střetu čelo na čelo s krávou (klient je ošetřovatel skotu).
  • Při vylézání z vany jsem uklouzl a přisedl si pravé varle.
Ženská zranění
  • Včera spadla z křesla při lovu na komára.
  • Při zahradní oslavě se kamarád oháněl suchým chlebem, já vedle něj seděla a omylem se trefil do mého oka.
  • Dnes si doma při zkoušce nového struhadla odřízla část měkkých tkání III. prstu pravé ruky. Pozn.: Struhadlo funguje.
Zdroj: zpráva Pojišťovny České spořitelny

Česká podnikatelská pojišťovna



Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group každoročně likviduje na 200 000 pojistných událostí, v mnoha případech operátoři klientského centra nebo likvidátoři zaznamenávají skutečně neobvyklé historky.

Z poznámek operátora na klientské lince
  • Poté, co operátorka s klientkou probrala možnosti nastavení smlouvy životního pojištění, klientka sdělila velmi klidně a upřímně: „No víte, já už jsem taková stará čůza, tak to nechám tak, jak to je do konce platnosti smlouvy.“
  • Během hovoru operátora s klientem projíždí na ulici sanitka. Klient: „Vám tam houká alarm. Nemáte někam utíkat?“ Operátor: „Ne, to jen kolem jede sanitka.“  
  • Operátorka: „Odkud mi, pane Staňku, to IČO diktujete?“ (operátorka žádala o uvedení zdroje, tedy ŽL, faktura apod.) Klient bez váhání reagoval: „Z Nepomuk, ten je v jižních Čechách, víte paní?“
  • Klient se ptá překvapené operátorky: „Vy jste pořád ten automat, nebo jste živá?“
Z deníku likvidátora pojistných událostí
  • „Zařazoval jsem se do pravého pruhu s blinkrem před autobus, předepsanou rychlostí. Niky Lauda za mnou nevydržel čekat, až se zařadím a rozhodl se pro rychlou akci a vyhrál. Právně jsem viník asi já.“
  • „Zastavil jsem za autem pana X na červenou, asi tak 1,5 m. Čekali jsme na zelenou a na chvíli jsem se zaneprázdnil líbáním přítelkyně a ztratil jsem pozornost, pustil brzdu a auto se pomalu rozjelo kupředu. Po 1,5 m se dotklo nárazníkem nárazníku pana X a jemně s ním houplo. Na mém vozidle dopraskl nosník RZ, který již před tím byl načatý. Na nárazníku pana X bylo několik málo vlasových škrábanců. Jsem zásadně proti, že by byl např. jeho nárazník zlomen, nebo tak něco.“
  • „V pátek večer jsme vyrazili do Rakouska na hory. Byla tma a padal sníh s deštěm. Bylo asi -5 C°, takže vozovka byla mírně namrzlá. U obce Velešín jsem urazil zrcátko o první krávu, které jsem se stačil vyhnout. Poté jsem narazil do krávy ležící na vozovce. Ihned poté jsme volali policii, která dorazila po deseti minutách a zajistila nákladní vozidlo, ze kterého krávy vypadaly. Řidič nákladního vozidla zastavil na benzínce za obcí Velešín a sám nahlásil policii únik krav z vozidla. Po sepsání protokolu s policií jsme se vrátili zpět do Benešova.“
Zdroj: zpráva České podnikatelské pojišťovny

Pojišťovna Kooperativa



Pojišťovna Kooperativa každoročně řeší přes 550 000 pojistných událostí. Většina z nich jsou běžné případy, uzavřené a vyplacené do několika dnů. Jsou mezi nimi samozřejmě i smutné a tragické nehody, ale každoročně se najde i několik událostí, nad kterými se nejde nepousmát.    

Láska je láska

Velmi kuriózní škodu nahlásil pojišťovně klient (Zoologická zahrada) z pojištění odpovědnosti. V zoo totiž zvířata poškodila vozidlo návštěvníka. Poškozený událost popsal takto:
Dne 5. 7. 2013 jsme navštívili Vaši Zoo. Zalíbila se nám možnost projet si safari vlastním vozem. Při průjezdu safari šlo po silnici proti našemu vozidlu stádo Watusi (africký skot). Vozidlo jsme tedy zastavili a čekali, až nás stádo obejde. Část zvířat vozidlo minula, když zamilovaný Watusák, který procházel vpravo od našeho vozidla, naskočil na jednu členku stáda. Při tom došlo ke kontaktu s naším vozidlem. Pravděpodobně kopytem Watusák poškodil dveře spolujezdce a zadní dveře našeho vozu, konkrétně je na obou dveřích poškrábaný lak a na zadních dveřích několik promáčklin. Předem děkuji za kladné vyřízení této nepříjemné záležitosti. Zdravíme naše Watusáky, ať se jim daří a množí se.     

Udělejte mi to stejně

Kooperativě přišel dopis od klienta s velmi kuriózní žádostí. V dopise podrobně, i s příslušnými osobními údaji, popsal, jak jeho kamarád naboural auto a jeho známá s ním poté sjednala pojistku a antidatovala datum jejího sjednání. Sice prý mu Kooperativa krátila pojistné plnění, protože vozidlo neabsolvovalo povinnou prohlídku, ale spokojil se i s tím. No, a jelikož klient sám teď také naboural své nové auto, chtěl by, aby ho pojistili stejně jako jeho kamaráda. Ale bohužel na tu jeho známou nemá kontakt, tak na koho by se z Kooperativy mohl obrátit. Všichni tři samozřejmě obdrželi obvinění z pojistného podvodu.

Zdroj: zpráva Kooperativy

Česká pojišťovna



Výběr hlášek a humorných příběhů, které zaznamenali pracovníci České pojišťovny. Ač jde o mnohdy těžko uvěřitelné okamžiky, vymyslel je sám život.

Klienti při popisování svých úrazů, často volí jasná a stručná vysvětlení:
  • Při jízdě na praseti jsem si vykloubila pravé rameno (snad ještě kurióznější než samotný úraz je fakt, že jej nahlásila klientka, které bylo v době úrazu téměř 60 let).
  • Při jízdě na kole jsem srazil automobil.
  • Před týdnem mi zapíchli ve škole tužku do zadku vpravo.
  • Cca ve 3 hodiny ráno jsem si spletl dveře od WC se sklepem a zde jsem šlápl do prázdna.
  • Při bowlingu mi při hodu koulí uvízl malíček v kouli a byl tam ponechán.
Lékaři ve svých zprávách mnohdy prokazují, že kreativita se dá uplatnit i v jejich náročném povolání:
  • Motá se jak liliput, pak zamrká a dobrý.
  • Pacient má asi v zádech zapíchnutou jehlu, protože mu ze zad leze nit (a skutečně, byla tam!).
  • Pacientovi sedl strýc na hlavu, bolí ho nos.
Perly během roku nastřádali i operátoři na klientské lince České pojišťovny:
  • Klient: „Víte, ona se mi pošta ztrácí, tady kolem běhají lehké děvy, občas se něco ztratí, občas něco přibude, co ani nechci.“ Operátor: „Tak já Vám to pošlu emailem, tam se snad ty lehké děvy nedostanou.“
  • „Představte si povinné ručení jako proutěný košík, kde základ povinného ručení je dno košíku a já vám tam teď přidávám výhody v podobě jablíček.“
  • „Omlouvám se, nyní vám musím skočit do řeky.“
  • „Poprosím vás o celé vaše jméno, datum a rok výroby.“
  • „Toto bohužel není pravda, tuto informaci vám musím vyzvrátit.“
  • „Vidím, že jste zodpovědný řidič. Máte tady hezký bezeškodní průjem.“
Zdroj: zpráva České pojišťovny

Pojišťovna Allianz



I  v záznamech pojišťovny Allianz se našlo pár opravdových perliček z nahlášených pojistných událostí.

Co přinesl letošní rok klientům autopojištění?
  • „Dnes ráno jsem si všiml poškození svého vozidla – jde o poškození všech dílů kromě střechy.“
  • „Couval jsem a svým zadkem jsem narazil do zadku toho auta. Při parkování.“
  • „Prostě mi to najednou ulítlo a došlo ke kolizi s obrubníkem.“
  • „Po příchodu do garáže jsem zjistila, že je kompletně vysypané zadní sklo. Zřejmě vada materiálu.“
Kdo by si myslel, že s přibývajícími léty ubývá chuti usednout za volant, mýlil by se. Svědčí o tom několik letošních nehod seniorů, které naštěstí neměly tragické následky.
 
Do letošního května jezdila po Praze bez větších problémů a nehod seniorka narozená v roce 1921. Než se ve čtvrti, kudy pravidelně jezdila, „narodila“ objížďka. Když nehodu hlásila, uvedla: „Potřebovala jsem se dostat ze Žižkova do Karlína, ale byla tam neznámá uzavírka. Ani nevím jak, najednou jsem se dostala do protisměru a ač jsem se protijedoucím autům snažila vyhnout, ve dvou případech se to nepovedlo.“

Další nehoda se stala i o čtyři roky mladší seniorce. Její vnučka nahlásila: „Jak se to stalo, nevíme. Ani babička se na nic před nehodou nepamatuje. Projela autobusovou zastávkou a i s autem skončila v poli. Nikdo tam nestál, takže určitě neměla v úmyslu svézt někoho známého.“

Nehody se nestávají jen při jízdě autem
  • „Můj vlastní kocour mě bez předchozího varování načůral do velkého počítače, trefil se přesně přes větrací otvor s ventilátorem na základovou desku a grafickou kartu. Oboje vyzkratovalo tak, že to již nefunguje a nikdy fungovat nebude. Zatím jsem vyměnila bednu na PC, základovou desku a grafickou kartu. Ostatní součástky, ač nevoní, fungují.“
  • „Nejde o škodu. Žádám pouze o příspěvek na pořízení nového spotřebiče – na sporáku mi nefungují dva hořáky. Stačily by 3 000 Kč. Děkuji.“
Zdroj: zpráva Allianz


      
  



reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 5,20 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 5,3 % p.a. u měsíčního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

Při cestě na Slovensko pozor na cestovní pojištění i pravidla silničního provozu

Obrázek: Slovenská dálnice Slovenská republika, s malebnými horami a vyhlášenými lázeňskými městy, přitahuje rok co rok mnoho návštěvníků z ČR. Nezapomínejme, že už delší dobu nejsme součástí jednoho státu a pravidla se tak mohou lišit. V článku najdete informace o...

V jakém věku si Češi nejčastěji sjednávají životní pojištění?

Obrázek: Dohoda Malé děti jsou často nemocné, náctiletí se spíše zraní, se stoupajícím věkem rostou závažná onemocnění a riziko úmrtí. Fakta, která potvrzuje aktuální analýza České asociace pojišťoven. A podle které si životní pojištění sjednáváme v průměru...

Tipy pro daňové přiznání

Obrázek: Daňové přiznání Pro elektronické podání přiznání k dani z příjmu za rok 2023 zbývá necelý měsíc. Na co vše si dát pozor, abyste se vyhnuli chybám, se dozvíte v našem článku...

Nová česká poradenská banka startuje do ostrého provozu

Obrázek: Pobočka Partners Banky Na českém bankovním trhu začíná fungovat nová poradenská banka. Ta nabídne klientům směs moderních fintech technologií doplněných poradenstvím. Její unikátností bude nabídka i správa produktů od jiných bank a finančních institucí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz